Het influencertopic #25

Ja ik snap het ook niet… weet dus niet of mijn comment er nu nog staat hoor. Maar kon dat gezwets niet meer aanzien

3 likes

Die post van de man van de huismuts ook over geen geld voor een sport abo das toch ook echt hengelen naar een abo lijkt me pfff

3 likes

Ja ik ging nadat ik op @Willy had gereageerd ook nog een beetje rekenen en toen dacht ik later: eigenlijk snap ik de prijs helemaal niet. Even grof gerekend

2 overnachtingen - 160 euro
Lunch op West - 50 euro
Landrover op het strand - 50 euro
Welkomstdrankje Aest - 10 euro
All in diner Aest - 170 euro
Ontbijt Aest - 35 euro
Wildplukwandeling - 50 euro
Lunch - 50 euro
Kookworkshop - 150 euro
Ontbijt Aest - 35 euro
Oesterexcursie - 50 euro

Dan kom ik in totaal op 810 euro uit en dan denk ik dat ik de meeste bedragen ruim heb genomen. Nou snap ik dat alles voor je geregeld wordt en dat ze er uiteraard zelf ook aan zal willen verdienen, maar alsnog vind ik 1700 euro dan echt heel erg veel geld. Ik zou dat er nooit aan uitgeven. Maar goed er zijn blijkbaar genoeg mensen die dit wel willen betalen voor een culinair weekendje weg.

14 likes

Je hebt gelijk. Dat restaurant is wel veel goedkoper dan ik dacht. Wordt wel echt verkocht als super high-end :smiling_face_with_tear:

5 likes

+meet and greet met Cynthia: 890 euro

Edit: dit was een grapje maar logischerwijs komt die 1700 niet overeen met de prijzen van de activiteiten en verblijf, Cynthia moet er wel wat marge uit kunnen halen en steekt tijd in het regelwerk etc. vind het alleen wel een hele ruime marge en ik vind haar ook wel zo’n Celine Charlotte suz achtige vibe hebben met dat casual teringveel geld voor shit vragen. Kennelijk zijn er mensen die het ervoor over hebben.

32 likes

Mascha heeft een lifehack om de mental load rondom Sinterklaas makkelijker te maken. Je pakt een schaar, knipt uit het speelgoedboek wat je kind wil hebben en plakt dat op een lijst. Maw: precies wat we al tientallen jaren doen.

76 likes

Haha ik dacht ook hierbij: wat is nou de hack dan??

4 likes

Is gewoon een AD van bol. Snap ook niet dat ze dit als life changing hack probeert te verkopen. Zeg juist weet je nog vroeger je verlanglijstje omcirkelen, dat kan nu weer. Oid.

Zie dat iemand in de comments haar vraagt om advies. Geeft ze ook online masterclasses tegenwoordig?

4 likes

Zij is ook niet gek. Zeggen dat je een hack hebt is gewoon een supergoede manier zodat mensen blijven kijken, ook al is het niks bijzonders. Daar verdient ze gewoon aan. Noem het een ‘lifehack’ voor je ‘mental load’ en elke moeder blijft wel hangen.

11 likes

En vervolgens gaat iedereen ook nog reageren dat ze niet snappen wat de hack is. Zo krijgt ze super goede statistieken als iedereen haar filmpje helemaal kijkt én comments achterlaat

12 likes

Ik bedoel zij neukt met pedo Thijs Römer dus ik denk niet dat zij snel wakker ligt van iets.

48 likes

Ik denk dat zij echt een hele goede match zijn

8 likes

Wel chill voor degene die het vuilnis sorteert :crazy_face: haha er was toch laatst hier iets dat iemand dacht dat een vuilnismedewerker een zak kots open maakte haha. Dan heeft ie nu een betere verrassing

4 likes

Dit is toch de vrouw die alles wat de mensheid al sinds haar bestaan doet een hack noemt

Ze zou zelfs nog een gekookte aardappel voor beter te eten aardappelen een hack noemen

8 likes

Oh heel gek ik krijg dit te zien

3 likes

Ik kan haar ook niet meer vinden sinds vandaag. Weet je zeker dat je nooit een negatieve opmerking hebt geliked? Ik volgens mij echt maanden geleden 1x en nu ben ik ineens geblokkeerd

1 like

Die Huismuts is weer begonnen met het slijten van haar huispakken. En ja, ik heb er ook één. :face_with_peeking_eye:

Ik begrijp echt al die positieve comments niet. En vooral verdacht dat mensen àltijd commenten dat ze “erin wonen”. Dat rotding zakt continu van mijn lijf en ik was eerst 16 kg zwaarder maar toen was het precies hetzelfde. En het is ook niet zacht, juist niet.

5 likes

Ik zag vandaag een reel van “mijn gelukje”.
Ze heeft een video over haar hal en dat de vloer beschadigd is. Ze doet een oproep in de video dat wanneer er iemand is die het gratis wil herstellen deze persoon zich mag melden.
Vervolgens koopt ze een mat om de beschadigde vloer te bedekken…kosten van de mat: 400 euro.

Ik irriteer mij meer aan de schaamteloze oproep voor het gratis maken van de vloer dan het het absurde bedrag van de mat.

15 likes

Huhhhh deze Girlmath is not girlmathing hoor
“deze mat heb ik zelf gekocht want ik dacht dat ie echt ja weet ik veel €500 was maar het was bijna €400 dus dan voelt het een soort van gratis” :exploding_head:

7 likes

Terwijl ze een pony hebben? :face_with_monocle: Of is die niet van hun dochter

6 likes