Ik kan hun gejank over geld echt niet aanhoren. Kijk op youtube daar staat genoeg… wereldvreemd die twee!
Haha Debbie laat zich ook weer even van haar meest sympathieke kant zien met haar reactie over afvallen bij Pauw & de Wit. Maar gelukkig werkt haar advies vaak wel positief in de relatie met je partner ![]()
Haha wat zegt ze? Kort samengevat? Ben benieuwd!
Dat ze niet snapt dat mensen dik zijn want je kan toch gewoon sporten en gezond eten
Ik vind Debbie juist een heel onelegant lichaam hebben, haar man ook. Ze zien er zo opgeblazen en compact en kort uit allebei, helemaal passend bij hun hond.
Debbie is helemaal doorgefokt? ![]()
Debbie was vroeger ook dik toch? Daar heeft ze nog posts over gemaakt dat ze ging afvallen en haar kleren te groot waren etc.
Misschien snapte ze het toen nog wel
Heerlijk weer die Charlotte Blitz over dat ze 6 jaar samen zijn want ze tellen de breaks allemaal niet mee. Vind altijd wel grappig hoe ze wel zelfreflectie zoals met aaaaal dat kopen, dan op internet opzoekt wat een koopverslaving/koopziek zijn inhoudt maar dat ze dat écht niet heeft hoor!!! Kan me echt ergeren maar blijf toch kijken, zoals bij bijna alle fluflu’s
Zij is echt mijn nummer 1 irritainment. Ongelofelijk die meid ![]()
Ze kocht ook kleding waar haar borsten eigenlijk niet in paste. Ofja dat zagen de mensen natuurlijk verkeerd, het zat haar als gegoten.
Ja echt van die stevige pootjes
6 dagen per week trainen en dan Hilary Duff armen hebben nee dankjewel
wat betekent dit hahahah ik wil debbies armen opzoeken maar heb ff blackout en ben al haar usernames vergeten dus kan haar insta niet vinden pls leg uit
Zware vlezige armen
Sorry ik voel me heel comfortabel om Debbie te bodyshamen aangezien dat ook haar eigen hobby is.
Om de operatie te betalen?
Oke flauw.
Op deze foto zien haar armen er heel goed uit ![]()
Maar de grap is, zo ziet ze er in het echt helemaal niet uit
Hahahah zij heeft echt een te grote mond voor iemand die zo veel aan zichzelf heeft laten doen.
Zij heeft toch gewoon een buikoperatie laten doen? Geef mij dan maar een ozempic spuit hoor
Omg ik bekijk even haar insta en word helemaal geïrriteerd joh.