Ah ja! Inderdaad bedankt!
Monica heeft haar vlogs verwijderd omdat ze niet meer achter die content staat. ik vind haar nu zooooo’n laffe haas, al die mensen die brand safe willen zijn en alles wat maar enigszins authenthiek of controversieel kan zijn verwijderen om in een domme saaie RTL marionet te veranderen
Nouja even los van wel of niet brandsafe zijn snap ik wel dat content die je op je 18de helemaal leuk vond om online te delen nu liever niet tot in de eeuwigheid online wilt hebben staan. Denk niet dat zij toen helemaal in heeft kunnen schatten hoe groot ze zou worden, dat je op een gegeven moment ook moeder van bent etc.
Ik heb dat al met bepaalde facebook of instagram posts en dat is ‘content’ die door veel minder mensen bekeken werd/nu zou kunnen worden.
Gister was er nog een TikTok account dat een stukje uit een oude vlog had gepost en toen had ze daar ook op gereageerd van oh, wat is dit erg!!
Iedereen is erg en cringe als je jong bent. Ik snap niet zo goed het nut van dat te negeren. Daarom houdt heel Nederland massaal van Monica. Dat ze dat gewoon laat zien. Heb het idee dat Monica de laatste tijd echt bepaalde mediatrainingen heeft gehad. Boring
Nouja als mensen dit dus op tiktok gaan plaatsen en dat gaat viral snap ik wel dat je denkt liever niet. Misschien wordt er ergens wel iets gezegd waarvoor ze nu gecanceld kan worden ofzo. Het is zo lang geleden en ze was een tiener. Waarschijnlijk denkt zij ook better safe than sorry
Jaaa met die bovenbuurman ![]()
Ze begon er wel zelf over in de podcast (over die buurman en de lachgas ballonnen) dus ook wel een beetje eigen schuld dan ![]()
Ja oke maar wat ze daar vertelt heeft ze nu zelf in de hand toch, ipv dat ze in the moment als 18 jarige met een chagrijnige bek zit af te geven op dr buurman die gewoon een goed punt heeft. Plus zara lizzy krijgt nu ook een leeftijd dat ze dit soort fragmenten voorbij kan zien komen op tiktok en dat wil ze misschien ook niet.
Zara Lizzy is 6, mag hopen dat die nog lang niet op TikTok zit.
Nosstories op Instagram heeft nu ook gedeeld dat Monica haar vlogs heeft verwijderd, wat een nieuws ![]()
Heel Nederland = de chronisch online mensen.
Denk dat de meerderheid van de Nederlanders haar überhaupt niet kent.
Ik snap wel dat je dat verwijderd, als ik zelf dingen van mezelf terugzie van jaren terug dan heb ik die neiging ook. Laat staan dat mensen dat allemaal kunnen terugkijken en gaan zitten snuffelen
Maar ze kan ook net zo goed haar tiktoks verwijderen want die zijn echt veel ongemakkelijker dan alle vlogs die ik ooit van haar gezien heb
Ik vind ook dat alles wat tje onder je 25e bedenkt waarschijnlijk impulsiever was dan boven de 25, simpelweg omdat je dan pas volgroeide hersenen hebt. Echt niet gek dat ze op content van rond de 18 jaar nu een andere visie gevormd heeft. Daarnaast: wie gaat het allemaal nog terugkijken nu? Voor het geld hoeft het ook niet meer. Ik begrijp het heel goed dat ze het verwijderd en ben benieuwd of anderen gaan volgen.
Bonnie heeft alles voor 2022 ofzo ook offline gehaald, o.a. omdat daar ook mensen in voor komen die destijds een relatie hadden en nu niet meer of waar ze niet meer mee omgaan, vind dat wel netjes.
Och als ik een Facebook herinnering krijg verwijder ik hem 9/10 keer al omdat ik mij schaam dat ik dat ooit heb gepost ![]()
graag wil ik een derde categorie want ik ben redelijk online en vind haar kut
Quiz of the day
Hoeveel kleurbloekjes heeft Lisanne leeft?
- 1203
- 1447
- 1584
0 stemmers
Te veel
Channah Koerten die een uitgebreide gender en naam reveal doet voor haar baby ![]()