Het influencertopic #25

Wow uitgebreid is nogal een understatementšŸ˜‚ Dan dacht je na al die gender reveals en babyshowers alles te hebben gezien.

6 likes

Maar haar kinderen heten Tiger, Rumi, Yume en nu Ocean? :full_moon_with_face:

8 likes

Tiger Travis, Rumi Rainbow, Yume Yupiter en nu dus Ocean… unieke namen wel.

9 likes

Haha wauw die sushi tafel :rofl:

4 likes

Ik gok Ocean Oasis :smile:

7 likes

Hahaha ik zie net een reel van jet van nieuwkerk die zegt dat ze een spijkerbroek 3 jaar geleden gekocht heeft en nog nooit heeft gewassen? Dat is toch echt heeel goor

9 likes

Volgens mij moet je spijkerbroeken inderdaad eigenlijk zo min mogelijk wassen.

7 likes

Gedurende 3 jaar niet wassen vind ik niet vallen onder ā€˜zo min mogelijk’

73 likes

Ja zo min mogelijk wassen en dan gaat je spijkerbroek lekker lang mee en ruik je permanent muf :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ja geen idee, ik doe het zelf niet, maar ik.lees het wel vaker over denim… zo min mogelijk wassen, en buiten laten luchten om geurtjes eruit te krijgen.

4 likes

Zo min mogelijk wassen is alleen om de stof minder te laten slijten. Jet van Nieuwkerk loop toch wel vaker dan een keer per drie jaar een nieuwe spijkerbroek, dus was gewoon, getver.

3 likes

Laat het dan stomen in plaats van niet wassen :sob: eens per jaar is echt ranzig, sorry not sorry.

4 likes

Ik heb het niet gezien hoor, maar heeft zij niet gewoon 1039 spijkerbroeken waardoor ze hem maar 5 keer heeft gedragen?

13 likes

Ja, dit denk ik dus ook. Vind haar tips zo typisch: niet te betalen. Ik ben duidelijk niet de doelgroep, maar ze doet alsof het normale prijzen zijn. Zo’n bizar dure pan voor als je op kamers gaat (die naam even kwijt).

10 likes

Ja of ze brengt ze naar de stomerij en was zelf idd niets

1 like

Hoe vaak zou ze dan douchen?

4 likes

Huh?

3 likes

Of haar gordijnen wassen???

5 likes

Het ging hier een tijdje geleden over JustMadeleine (de MeisjeDjamila stalker die ook dat junior songfestival duo stalkt). Alice Olsthoorn heeft er een deep dive video over geplaatst op YouTube. Heeft iemand ā€˜m gezien?

17 likes

Ja ik!

3 likes