Wat vond je ervan? Ik ben wel geïnteresseerd maar dit soort video’s kunnen ook snel pesterig worden
ik ook! alice vind ik totaal geen pesterig type, ze was redelijk neutraal vond ik, voor hoever dat kan. ze vroeg ook of micha een video met haar wilde opnemen. maar wel echt een bizarre situatie, het lijkt me echt doodeng om in hun situatie te zitten.
De video is inderdaad redelijk neutraal en niet pesterig. Ik vind het wel een bizar type waar het over gaat. Eng gewoon. Ook video over meisje Djamila met ‘excuses’ voor het stalken en dan die tweeling waar ze naar ieder optreden gaat en dichterbij is gaan wonen. Ze doet nu boodschappen in hun woonplaats (een half uur van waar ze woont). In de comments zegt ze dat ze niet dichtbij hun huis komt, maar mensen laten weten haar daar wel vaak in de buurt te zien lopen. Verschrikkelijk zeg, dat die ouders niet allang hebben ingegrepen snap ik echt niet.
Ik heb dat filmpje niet gezien en ken haar verder ook niet. Maar zag laatst een filmpje voorbij komen waarin ze antwoord gaf op de vraag waarom ze vaak naar het Corendonhotel ging. Antwoord was iets van een screenshot van de LinkedIn van de vader van die tweeling en die doet iets bij Corendon oid? Dacht echt; ik hoop echt dat dit een grap is ofzo. Maar wat ik zei; ik ken die meid verder totaal niet.
Deze was niet pesterig, maar ook niet echt interessant.
Als je haar al een tijdje volgt weet je alles al
Dat was niet haar eigen video maar een edit door iemand anders.
Ik wist alleen de reden van haar corendon obsessie nog niet!
Ooooh hahah ja zo goed ken ik d’r ![]()
Ik ben net begonnen aan de video. Ik vind alles rond om hen erg lastig.
Alice zegt in haar comments dat ze een video met Micha zou maken, maar dat dat is uitgesteld tot “alles rondom Micha wat is gaan liggen”. Ik hoop dat dit betekend dat wellicht hen ouders of omgeving aan het ingrijpen zijn of in ieder geval op de hoogte zijn van diens online presence/bekendheid.
Ik hoop dat Micha snel de juiste hulp krijgt en van het internet verdwijnt
Ik denk dat haar ouders echt al veel eerder hadden moeten ingrijpen, haar gedrag is echt niet normaal of gezond te noemen.
Sowieso, wellicht hebben hen ouders ook iets van een lvb? Dat zou voor kij de enige verklaring zijn.
Als zijn dit natuurlijk alleen maar aannames zonder iemand te kennen
Ja geen idee maar zodra je kind een contactverbod voor een influencer krijgt vanwege stalking is het wel tijd om zelf in te grijpen of hulp te zoeken
Ja dat lijkt mij ook, vandaar dat ik het ook erg merkwaardig vond dat deze situatie zo ver heeft kunnen komen
Ik vind hen vooral zo onwijs kinderlijk overkomen. Die meisjedjamilla en die gekke tweeling zijn toch ook gefocust op kids? Deze persoon is in de 20. Doodeng.
Ze komt uit 2005 en is dus net 20?
Het is een volwassen persoon, dus wat verwachten jullie dat diens ouders nog gaan kunnen doen? Ze kunnen er hooguit wat van zeggen maar ze kunnen hen niet de toegang tot het internet ontzeggen en hen verplicht hulp laten zoeken
Volgens mij identificeert Madeleine/Micha niet als vrouw (in diens bio staat they/them)
Nou ik denk toch echt dat als ik op die leeftijd en met mogelijke beperking me zo had gedragen mijn moeder zeker wel iets had gevonden om te zorgen dat ik zou stoppen met dat gedrag. Volwassen of niet. Het is ook geen stiekeme hobby maar iets wat ze out in the open op meerdere social media accounts doet inclusief een slaapkamer waar zelfs het plafond is behangen met posters.
Stop anders met haar bespreken hier.