Wat is überhaupt de doelgroep van die tweeling met hun Adidas pakken en dansjes voor in de club? Is toch niet voor kinderen ![]()
Oh ik vind dat dus juist precies wat je je als kind voorstelt bij dansen in de club haha. Dat je je heel cool en volwassen voelt op de Tinadag omdat je alle dansjes kent ![]()
Micha heeft wel eens een TikTok gemaakt waarin hen vertelde dat haar ouders alles toelieten vroeger en dat hen dat achteraf liever anders had gezien, omdat hen nu dacht dat hen zomaar alles mocht en kon doen zonder gevolgen
Haha ja ok zo maar club associeer ik met uitgaan en drank enz 18+ dus
Dank! Heb het aangepast!
Celine Charlotte die niet de ‘puf’ had om haar huis te verkopen (in Ams) en nu maar even kijkt of de biedingen erop haar gaan aanspreken, want misschien bewaard ze het dan maar. Ik heb soms echt het gevoel dat die meid in een ander universum leeft, los van het geld want daar bulkt ze blijkbaar van, kan iemand haar vertellen hoe hoog de woningnood momenteel in NL is? Echt aso om zo te denken.
Alsof een huis van 6 ton iets gaat doen tegen de woningnood ![]()
Niet in het grote geheel natuurlijk, maar als iedereen zo denkt wordt het nooit opgelost en staat er veel leeg. Dat lijkt mij ook niet bevordelijk. Het zou mooi zijn als iemand vanuit een goedkoper huis ‘doorstroomt’ waardoor bv starters dan weer dat goedkopere huis kunnen kopen. Leegstand lijkt me sowieso ontzettend zonde, doe duur het huis ook is.
Maar de arme meid heeft het energetisch zo zwaar met drie huizen! En dan is die in Amsterdam ook nog maar slechts een ton in waarde gestegen.
Als zij dit doet, zullen er op deze manier wel meer huizen leeg staan. En wat @kleinmeisje zegt.
Het is gewoon vrij bizar om haar over een huis van 6 ton te horen praten als ik over of ik een jas die ik niet veel draag op Vinted ga zetten of niet. ‘Ja misschien bewaar ik het wel gewoon… het staat niet in de weg…misschien is het leuk voor mn kind als ze gaat studeren’
Jaa zoveel geld heeft zij dus. Zij is echt dik dik dik miljonair.
Ja daar ben ik het natuurlijk mee eens. Maar het kan net zo goed opgekocht worden door een investeerder die het voor 2500 euro per maand gaat verhuren.
Als ik haar was zou ik het aanhouden voor mn kind😂
Hoop bijna dat een paar fanatieke krakers dit horen
Jawel hoor want een leegstaand huis dat weer bewoont wordt zorgt voor meerdere verhuisbewegingen.
Maar als het een dure woning in Amsterdam is is er ook wel een kans dat het aan expats wordt verhuurd. Dus dan levert het nog geen verhuisbewegingen op. Geen idee wat voor huis het is maar splitsen in meerdere goedkopere appartementen zou voor de woningmarkt dan het best zijn, maar ja
Het is een 1 slaapkamer appartement van 61 m2 dus dat gaat lastig worden ![]()
Lijken beetje op van die voorgeprogrammeerde sims namen.
In Amsterdam kan je dat makkelijk in vier delen.