Het influencertopic #25

Oud nieuws maar wil het toch nog één keer zeggen: die Charlotte Blitzblum is toch zo ongezond koopziek, niet normaal. Tegenwoordig koopt ze ook kringloopwinkels leeg

6 likes

Ik moet ook altijd lachen als ze weer iets nieuws koopt zegt ze standaard ‘ja eigenlijk vind ik hem helemaal niet leuk maar ja’ of als ze iets koopt om te proberen qua eten of drinken is het altijd ja ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker. Zij is echt koekkoek

3 likes

En nu 2 kappers heeft betaald omdat ze het anders te lang vindt duren. Ze zit normaal 6(???) uur bij de kapper en nu betaald ze er twee zodat het twee keer zo snel gaat. Al had ik het geld, ik had het niet eens durven vragen 🫠

Ik vind het ergens best wel slim, anderzijds kan ze daar toch ook gewoon werken ofzo dus het is niet alsof ze die 6 uur continu naar zichzelf zit te staren in de spiegel.

7 likes

Als ik 3 uur zou kunnen zitten ipv 6 uur en ik had het geld zou ik dat ook zo doen hoor haha.

Nu totaal niet (al zou ik sowieso niks laten doen waardoor ik er 6 uur zit), maar zat dingen waar ik echt wel zou betalen als geld geen issue was als me dat meer comfort zou opleveren.

12 likes

Reacties onder die vlogs ook: “je kan bijna je eigen kringloopwinkel beginnen” :joy::joy::joy:

Als partner wordt je ook helemaal leip toch van de hoeveelheid zooi die zij het huis in brengt

3 likes

Ik vind het heel raar dat allerlei bekende influencers zoals Sophie ousri, Roxanne kwant en ook bijv Dotan meedoen met de hype om die Madeleine /just madeleine te onderzoeken etc

9 likes

:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

3 likes

Ik kreeg dit op mn tijdlijn te zien, echt een van de meest cringe dingen die ik de afgelopen tijd heb gezien (daddyhox)

12 likes

Echt Tenenkrommend dit… ook die casual “Ik zou NaTuUrLijK wel met andere vrouwen naar bed willen”?! En dat daar dan op gereageerd wordt “Ja natuurlijk! Maar dat kan besproken worden”. Vind hem sowieso echt overkomen alsof hij een toneelstuk speelt met de rol “een man die overdreven sympathiek probeert te zijn door hoe zogenaamd goed hij omgaat met zijn tegenslagen”. Om te janken.

19 likes

“De dingen die wij mee hebben gemaakt zou voor 90 procent van de mensen direct scheiden zijn.”

Dit klinkt als een “ik ben ooit vreemd gegaan, maar mijn vrouw heeft mij vergeven”

42 likes

Haha ja ik had dit ook voorbij zien komen in een ander berichtje en cringe is echt het meest toepasselijke woord hiervoor. Echt, waarom zou je dit allemaal op internet willen zetten?

Maar het past ook wel heel erg in het ‘wij zijn hippe, coole ouders’-imago dat ze zo graag omhoog willen houden.

12 likes

oooomg wat genant
klinkt echt als een middelbare school flex
@PaulieBleeker ja en ik vind het ook klinken alsof hij wereldvreemd is en alsof hij denkt dat zij de enigen zijn die iets meemaken in hun leven

25 likes

Hahahaha ja echt en ze zijn de enigen die seks leuk vinden (hoewel hij natuurlijk wel een ander wil naaien)

20 likes

Heb weer eens een video van Bonnie aangezet voor het eerst na dr verlof. Nou echt toen ze begon over dat “winter Bonnie” gejammer heb ik het maar weer afgezet, echt i can’t :joy:

9 likes

:rofl: dit is een sketch toch? “Zij is fu-cking gruwelijk”- begripvolle knik “jaaa”

6 likes

Hahahah die emotionele reacties ook van al die vrouwen eronder :joy: ladies ik gun jullie echt allemaal meer dan the bare minimum, meine gute

23 likes

Haha ja dacht ik ook, die ene vrouw lijkt op vera van zelm en die doet ook zulke sketches. Ik dacht even dat zij het echt was.

10 likes

Hahaha ik had precies hetzelfde. Moest 3 x kijken en luisteren of dit geen satire was

6 likes

‘We hebben heel veel aan elkaar’. Klinkt als een transactionele relatie.

4 likes