Als ik mijn haar in laat vlechten vraag ik ook altijd of ze het op zijn minst met zijn tweeën kunnen doen. Ik heb weleens gehad dat het anders over twee dagen gesplitst werd. Als ik op familiebezoek ben prima maar anders zit ik er ook het liefst maar een dagdeel ipv de hele dag of meer
Ik had precies hetzelfde, ik vind dit echt typerend voor influencers om iets simpels helemaal te analyseren en er dan uitgebreid over te praten alsof dit interessant is voor andere mensen. Terwijl ze gewoon kon zeggen “ik ben net moeder en ben moe dus doordeweeks blijf ik thuis in de avond”.
Haha en het dan ook niet concreet benoemen. Sowieso dat ze tyfusnormalo zijn en dan een keer met iemand anders hebben gezoend. Waar de helft niet eens om zou scheiden. Maar zij zijn natuurlijk
speciaal
. En wonen sowieso in Amsterdam.
Wonen zij niet ergens in Brabant ofzo? Vind hun heel erg Brabants (geen compliment)
Ze hebben wel een open relatie toch? Ik ben ooit met hem gematcht op een dating app.
Kwam er later pas achter wie hij was, haha.
Ooh echt, verkeerd ingeschat dan 🫠
Ze wonen nu idd in Brabant en daar komen ze ook beiden vandaan, maar hebben wel een tijdje op
de Cuyp
gewoond met Cowiththelfow.
@cloversinmay klopt ik ben hem ook al eens tegenkomen!
Hij is echt wel de laatste persoon die hier om moet hypen
never forget de hele dotan gate
Ik vind die daddyhox altijd zo lomp en ongeïnteresseerd overkomen. Echt zo iemand die alleen vriendelijk doet als het hem zelf iets oplevert. En die vrouwen van de podcast zijn echt exact de Narsisters inderdaad.
Wat daarna komt in de podcast is ook vrij kut :’) ze hebben het over dat een relatie wel werken is en als het niet goed gaat en je niet meer meebeweegt / blijft praten:
“Dan gaat eerst de seks eruit, daarna het praten, dan wordt het ruziën meer, dan kan je inderdaad eh… checking-out, maar dat zit dan niet echt in mijn karakter. Dan ga ik het net zo hard kapot maken totdat het echt kapot is. Dat betekent dan gewoon met heel veel vrouwen naar bed gaan.”
Hij flext ook beetje met dat hij zoveel is vreemdgegaan in vorige relaties
Ik ook haha. En Rachel had ook een tijd een vriend om the side toch
Hopelijk eentje met iets meer empathie dan dat daddyhox (schijnbaar) heeft
Was het ook niet zo dat daddyhox moeite had met seks als ze zwanger was omdat hij die zwangere buik niet aantrekkelijk vond?
Dat was Waylon toch?
Volgens mij Daddyhox ook ja 🫠 ik vind sowieso hun hele dynamiek echt… bijzonder.
Volgens mij ook, in een video met Elise Boers zei hij dat volgens mij
Ja, die dynamiek is imo zo als vrouwen net iets te veel tegen hun man opkijken. Elise heeft dat ook. Ze vinden hun man gewoon net iets te gaaf en die man is daarin gaan geloven.
Bonnie en Nick vind ik bijv een voorbeeld van waarin die adoratie veel gelijkwaardiger is.
Ik snap dat dynamiek een wisselwerking is, maar nu leg je de verantwoordelijkheid wel heel erg bij de vrouwen neer.
Neemt niet weg hoor dat ik het met je eens ben, waarom zou je hier als vrouw in meegaan. Maar wat een kneus deze man.
Dat zijn echt dezelfde soort mensen
Waylon had ook heel erg last van demonen. Heel heftig.