Wat voor werk heeft die daddy hox eigenlijk?
Eens! Echt zo’n lompe gast. En ik had volgens mij in de podcast van loeders of moeders gehoord dat hij in zijn hele leven maar iets van 20x zijn handen heeft gewassen en nu moet ik daar iedere x aan denken als ik hem voorbij zie op de insta van Rachel
Influencer?
Vergeet Mascha niet hierin, zij lijkt ook zo op te kijken tegen Gregor door te blijven benadrukken hoe gewild hij was als vrijgezel etc😂. Vind dat ook soms ongelijkwaardig voelen.
Wait what
Hoe kun je in je hele leven nog maar 20 keer je handen gewassen hebben? Hoe dan?!
Oh ik bedoel zeker niet dat die mannen zulke kwallen zijn ómdat hun vrouw zo tegen ze opkijkt hoor. Dat zijn ze waarschijnlijk van zichzelf al. Maar ik vind het gewoon niet zo leuk om te zien en het komt op mij over alsof ze zichzelf wegcijferen/te weinig credit geven
Ik snap overigens wel dat het zo overkwam. Beetje krom verwoord van mij
Het is de post van 15 september 2025 op de insta van loeders of moeders
ik begon echt aan mezelf te twijfelen maar hij zegt het echt
Gatver zelfs niet na kakluiers
Of is dit ook zo’n type dat luiers verschonen aan de partner overlaat
Hahahahahaa neeeeeee
Dit hoeft nou toch ook weer niet? Zo kan je van iedereen wel een onflatteuze foto pakken.
Hahah zeik niet zo.
Waar is de humor op dit forum gebleven damnnn.
@Zemraluani had gelijk het wordt hier steeds saaier.
Nou vooruit nog 1
Gregor in het slijmbad is al heel lang niet voorbij gekomen.
Staat ook op mijn netvlies.
Wil even een leuke tip aanraden: @maxzvanderhucht (ja ze heet blijkbaar echt Maxz
). Woont in een soort community met buren en hebben allemaal geredde dieren waarbij ze hele verhalen inspreekt met een grappige stem 🩷
Mascha benoemde laatst nog in een Aldi vlog dat ze ‘obsessed is met haar man’. ![]()
Good for her???