Ik vind het een beetje triest klinken.
Ja die volg ik ook al een tijdje
En slay.lin_ lijkt er een beetje op; die is een piramidehuis aan het verbouwen, ook leuk.
Ohja ik lees het gewoon op zân Maschaâs een beetje overdreven, oftewel dat ze gek is op haar man.
O ja dat piramidehuis, heel tof! Ik volg haar ook.
Nu kan ik hier nooit meer niet aan denken als ik die man zie
Ja sorryâŠ. Dat is mijn probleem al maanden ![]()
Hij was ooit kok!!??
Ga lekker naar FOK
Ja hier moest ik ook meteen aan denken. Gatver gevaar voor de volksgezondheid die man.
Ja dit weet ik nog inderdaadâŠ
Maar ook dat eindeloos doen alsof gregor zooon trendsetter is. Ja deze muts heeft hij al jaren en nu loopt heel Amsterdam ermee HiHaHooo mijn man is zoân fashion icon. En ook hun kind die dan met hele typische kleuter outfits komt die meteen een âonmiskenbare stijlgevoel heeft en zelfs masha styled wauwiewauwie echt zo BiJzOndErrrâ
Even een update over my sheila Ellen die ik uiteraard nog steeds vol fascinatie volg maar over wie ik het met niemand kan hebben behalve jullie. Ze heeft sinds de break-up echt een shit tijd gehad, veel ziek, haar buurvrouw is overleden en Koen heeft haar overal op geblokkeerd. Daardoor is haar frequentie verlaagd en verloor ze veel inkomen, uiteindelijk was ze âfaillietâ maar door ergens geld te lenen kon ze toch doorgaan met de business. Toen ze met haar milt voelde dat ze haar laatste geld moest uitgeven aan een grotere auto had ze niet kunnen bedenken dat ze daarna gedumpt zou worden en alles zou instorten. Maar het gaat inmiddels weer beter en is ze zelfs weer aan het daten, ook het geld schijnt weer binnen te stromen. Wat ik wel interessant vind is dat ze het altijd heeft over 5K per maand aan inkomen hebben maar dat gaat duidelijk om de omzet die ze draait. Lijkt ze toch een denkfout te maken (niet verrassend dus die dikke rekening die er nog ligt van de belastingdienst). Maar ze geeft aan geleerd te hebben van haar fouten en nu financieel verstandiger te gaan leven. Over haar ex Koen wisselt de berichtgeving, eerst ging het veel over dat hij haar âdiscardedâ had (met hints naar narcisme) en dat het zeker geen twinflame was maar een karmische relatie. Ze zou al haar energie en licht weggegeven hebben aan hem, en dat was dan de harde les die ze moest leren, dat echte liefde niet zo hoeft te voelen. Maaarr nu in een van de laatste âdesignjouwlevenâ podcasts #294 zet ze toch weer het deurtje open. Ze reflecteert op hoe goed hun âfysieke connectieâ was en dat ze van iemand een filmpje doorgestuurd kreeg over de social media activiteiten van Koen. Hierdoor heeft ze toch groei gezien in hem en als hij aan het groeien is in zijn divine masculine dan is het wellicht toch haar twin flame en zitten ze toch gewoon in seperatiefase. De groei waar ze op doelt is dat Koen nu zelf probeert te groeien op social media door zwoel in de camera te spreken over zijn kerstbusreis naar DĂŒsseldorf; hij zorgt voor de sfeer en wel twee glaasjes glĂŒh! Voor 48 euro kan je bij deze hunk in de #pauwreizenbus stappen. Daar gaat Ellen helemaal van aan blijkbaar. Dus spannend spannend, al is ze ook zelf aan het daten met andere mensen om te onderzoeken of een veiligere/saaie liefde niet meer bij haar past. Ook leuk nieuws ze heeft een zielsconnectie met haar nieuwe ragdol kat die ze geruild heeft met de vorige eigenaar tegen een van haar cursussen. In het verleden heeft ze meerdere dieren weer weg moeten geven waar ze heel erg van heeft geleerd. Nu heeft ze volledig volgens haar design en met al haar organen gevoeld en deze kat is een match! Tot zo ver de update waar niemand om gevraagd heeft ![]()
Dat daten is sowieso niet waar volgens mij
moet denken aan de tijd dat je een liefdestekst in je msn naam zette in de hoop dat je stille liefde dacht dat ie nu wel in actie moest gaan komen ![]()
Hmm goede theorie⊠of je hyves foto veranderen naar een pikante versie die je hem ooit stuurde om hem te reminden aan the good days. Kreeg wel heeel erg dat soort vibes tijdens het luisteren naar #294 vooral door de focus ook op hoe intens hun fysieke aantrekking wasâŠ
Hahah, heerlijk dit! Wat een goede samenvatting.
Thank you!!! Ik kwam haar filmpje al tegen over hoe ze die zielsconnectie had met die kat en dat mensen tegen haar zeggen dat ze met vrouwen moet gaan daten en ik kom steeds die busreis van Koen tegen. Ik ben nu weer helemaal bij! ![]()
Waar kan ik de content over die busreis vinden? Klinkt vermakelijk.
Haha heerlijk. Ik ben benieuwd of je update weer in haar stories verschijnt
ik lééf echt voor deze updates