Het influencertopic #25

écht mágisch dames

7 likes

Ik wierp een blik op haar instagram, maar respect dat je hier door heen kan worstelen:
Alles is mogelijk — als jij aligned durft te zijn met je rijkdom

Een reis naar Hawaii :airplane:
Een nieuw huis :house_with_garden: (binnen één week!)
Onverwachte geldbedragen
Ideale klanten uit het niets…
Het gaat om jouw energie frequentie. Je trekt niet aan wat je wilt, maar wie je bent!

Dat is wat ik jou leer in Design Jouw Rijkdom.

2 likes

Ik kwam hem dus al vaak tegen via insta en ik wist helemaal niet dat dit die ex (twin fleem) was van die Ellen :rofl:

1 like

Zucht ja die healingen zijn wel vermoeiend, ze heeft ook een Design jouw liefde en wil ook eentje gaan maken voor afvallen en wie weet van voor andere gekke “downloads” ze nog gaat krijgen. En ze zegt dat je per healing 5-6 blokkades kan opheffen en dat 1 healing gelijk staat aan 3-4 sessies bij een psycholoog :roll_eyes: Ze laat wel vaak stralende reviews zien ervan. Maar goed als je niks ervan gevoeld heb schaam je je misschien te erg om een negatieve review achter te laten.

5 likes

Sophie Ousri is nu te zien op NPO bij Who’s that girl (volgens mij soort mooiste meisje van de klas?), ik vond het wel een mooie aflevering. Mooi om een wat serieuzere kant van haar te zien.

6 likes

Omg ik ‘ken’ hem geloof ik van vroeger

1 like

Ik had de aflevering eigenlijk best graag langer gezien? Voor mijn gevoel werd er veel aangestipt, maar miste een beetje verdieping. Wel een mooie aflevering.

10 likes

Cynthia die dit post met daarbij ‘oké heb alleen geen bullshit job haha’.

Als er iets een bullshit job is…

28 likes

Stiekem heeft ze haar nieuwe bedrijfsplan al geschreven en de vliegtickets geboekt

3 likes

Bij Cynthia heb ik altijd heel sterk het idee dat zij echt geen greintje humor heeft, puur door hoe ze overkomt online. Neemt zichzelf en haar werk altijd zó serieus :face_with_spiral_eyes:

12 likes

Belastingaanslagen?