Het influencertopic #25

Ja eerste twee afleveringen staan vandaag op Videoland!

8 likes

Ik moet dit zondag brak kijken :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wat een bijzondere naam is Helmig, zeg.

9 likes

Ja klinkt echt als een voormalig nazi kopstuk

72 likes

Komt ook echt over als een walgelijk typje

7 likes

90 likes

Wel écht een heel erg onbekende influ, maar kennen jullie Demi Boekelman? Ze is 35 ofzo maar verkleint alles en praat alsof ze 15 is, met echt de meest afschuwelijke stem op aarde. Tot je het zelf hoort kan je je gewoon geen voorstelling maken van hoe kut haar stem en maniertjes zijn.

Ik dacht echt dat het een parodie account was, maar mocht je je even willen doodergeren: echt niemand beter om naar te kijken, afgrijselijke vrouw.

Je moet denk ik wel TikTok hebben, ik ken haar via iemand op twitter die altijd haar afgrijselijke Tiktoks deelt, op insta praat ze niet geloof ik.

8 likes

Gelijk even gekeken, ze is 30 maar mijngod lijkt en doet eerder alsof ze 40 is. Lijkt me vermoeiend om zo te zijn.

7 likes

Gewoon de zoveelste inhoudsloze rijke Amsterdamse ‘influencer’.

8 likes

Zij neemt 22 vriendinnen mee naar Parijs voor haar verjaardag? Wie heeft er überhaupt 22 vriendinnen en die je dan ook nog eens aardig genoeg vind om mee te nemen op vakantie???

En waarom begint ze bijna iedere video met “O. MIJN. GOD”

36 likes

Misschien heeft ze 11 vriendinnen en heeft ze ze gewoon allemaal dubbel gefilmd want al die mensen lijken exact op elkaar.

25 likes

22 besties ook nog. Ze lijkt Michelle B wel

10 likes

Toch even aangemeld voor de inmiddels gratis community van Annic. Erg benieuwd wel

12 likes

Ik zag haar nu plots ook weer opduiken in de stories van Iris Zeilstra tijdens een borrel. Ze leek echt jaren gewoon compleet verdwenen, ook in sociaal opzicht.

4 likes

Gvd ik heb geen tiktok maar wil ook kijken :sob:

2 likes

Oh ik zie het nu ook :joy: Ook met die vrouw van Sacha Visser. Maar even, die Parijs trip. Over uitpakken gesproken :joy:

7 likes

Ik zie wel eens meer van die meiden voorbij komen op TikTok maar ze gaan letterlijk allemaal naar Parijs voor hun 30e verjaardag op dezelfde manier??? Echt copy paste zo’n weekend (al zou ik er geen nee tegen zeggen, wel zonder die meiden aub)

8 likes

Oh wat wálgelijk. Ze is nu (heel verrassend) in Zuid Afrika en maakt daar ‘vlogs’ van. ‘Om 5 uur ging het wekkertje, we zaten 6 uur in het autootje. En omg, we hadden een cute koffietje en theetje, in de nature’. Wat een verschrikking hahah

@DonnieDarko Ik ook niet maar je kunt op je computer wel gewoon kijken zonder account!

9 likes

Hahahah die schorre stem.

Ik moet direct denken aan Fleur en Madelon

7 likes
12 likes