Het influencertopic #25

Het is een soort slechte combinatie tussen Michelle Bollen en Vita. Afschuwelijk idd :joy::joy:

8 likes

Maar waarom heeft deze meid zoveel geld, niet als influ toch?

3 likes

Ja toch, zelfs in een landschap van superveel irritante influ’s is zij echt opvallend irriterend, die krasse stem maakt Elise en Vita klinkend als zacht fluweel.

Echt een stem waarvoor je een vriendschap zou verbreken omdat je m nooit meer wil horen. Geen idee of ze veelbekeken wordt maar ik snap niet mensen dit aankunnen.

(Als je het niet hebt gekeken klinkt dit super overdreven maar deze vrouw heeft Ʃcht een onmogelijk kutte stem en woordgebruik)

3 likes

Ja hoor… L ter veld. Eerst een gesponsorde story over shapewear, en 2 stories later wil ze een outfit liever niet aan omdat ze naar eigen zeggen zwanger lijkt. Blijkbaar heeft ze meteen na het opnemen van de sponsorfilm deze veredelde dwangbuis in de duobak gegooid

13 likes

Volgens mij krijgen ze heel goed betaald voor deze samenwerking. Iedereen maakt er reclame voor.

7 likes

hahaha ik dacht dat ze een bruidsjurk ging laten maken maar het betrof een custom-made verjaardagsoutfit :cry:

Ik wou dat ik zoveel fuck you money had

3 likes

Wel echt heel lelijk die losse pofmouwen.

3 likes

Ik snap niet hoe je zoveel geld hebt en zo basic dingen kunt doen. Een old money thema, cafĆ© marly als je favoriete hotspot, … Het is zo triest

9 likes

Ik ook en ben haar verWonderen podcast aan het luisteren, maar wat een hoop gezwets over niks.
Door saaie huishoudtaken ben ik aan podcast 4 geraakt, maar ik die gaat nu uit.

4 likes

Ik zou een podcastcombi van MB en Annic wel een idee vinden!

11 likes

Kunnen ze samen kletsen over de allerliefsten🄰

2 likes

Maximaal kletsen over de allerliefsten

9 likes

De lieve mensen zijn met meer!!1!!1

4 likes

En lief is lief!

3 likes

JONGENS MORGEN BOOS AFLEVERING OVER DE CULT VAN VIEZE FOMO JASPER
news-sexy

57 likes

Hij heeft zelf ook een story gepost dat hij zijn kant van het verhaal gaat toelichten. Hij ziet er daar echt ongezond en bang uit.

10 likes

Mij viel vooral die trui met die blouse eronder op. R U OK Jasper? :weary:

Ben pas halverwege de aflevering maar hoop echt dat het goed met hem gaat!?!??!

10 likes

Ja hij ziet er sinds hij daar zit uit als een corporate kakker met 3 kilo sos in z’n neus en 1,5 uur slaap per week.

18 likes

Nou idd. Wat zonde, vond hem er altijd wel goed uitzien. Hij lijkt ineens ook 10 jaar ouder.

7 likes

Ik kijk de fomoshow normaal niet want ik vind het niet zulke leuke mannen, maar ik had een stukje gezien in Arizona omdat ik benieuwd was naar het landschap. Anyway daar kregen ze toen op een reservaat een rondleiding door een native American die hun vertelde over hun geloof en tradities etc, maar toen zei die lamlul Jasper dus ook dat hij niet meewilde want dat ging tegen zijn geloof in.

Zo respectloos, sta je in contact met mensen die daadwerkelijk een sterke band hebben met een ontzettend oude cultuur, wil je er niks van leren omdat je in een fantasieverhaal uit Korea gelooft.

Toen dacht ik ook deze man is echt de weg kwijt. Hij deed echt heel raar en heftig in z’n weigering.

45 likes