Ik ken haar totaal niet, maar ik heb ook al een ragdoll uit het asiel gehad en nu een Turkse Van dus kan gewoon geadopteerd zijn. In mijn geval wou niemand ze gezien bejaarde leeftijd. Maar wel gek dat ze de vraag niet beantwoordt inderdaad.
Maar Amandelbloesem zegt kitten dus dit scenario is iets minder waarschijnlijk
Overheen gelezen, whoops
Ik vroeg me dus af of dat nou de reden was dat ze het online zette want ik vond er nou niet echt heel duidelijk een getuigenoproep uit blijken ofzo?
Nee ik denk ook niet dat dit de meest effectieve manier is van getuigen oproepen, maar misschien wel om er aandacht voor te vragen/het te delen onder het mom van “wtf moet ik/iemand anders met zo’n situatie”
Naast dat ze influencer is en het ongetwijfeld ook goed is voor de views
Ik denk juist van laat Lize dan lekker heel veel geld verdienen aan zo’n fucking creep. Beter geld en een creep dan blut en een creep. Ik hoop dat hij haar heel veel geld oplevert!
Ja als ik influencer zou zijn zou ik zo’n verhaal ook lekker uitmelken hoor.
Vermaak voor ons en geld voor haar en meer aandacht voor zo’n verhaal naar de politie toe. Win-win situatie!
Het zou best kunnen dat die creep allang is opgepakt en dat ze dit allemaal achteraf verteld. Ik moet deel 2 nog ff kijken!
Volgens mij wordt het afgeraden om zoiets online te zetten als je een stalker hebt omdat die juist kicken op de aandacht (ook negatieve) en hierdoor een nog grotere fixatie kunnen krijgen of ze worden juist boos en escaleert de situatie daarom.
Snap wel dat je dit wilt delen maar je kan het wel erger maken hierdoor.
Ik kijk af en toe op de insta van Janne Schuijn. Ze had ook aangegeven minder online te zijn . Maar zie dat haar bedrijf Anders Kan ook niet meer bestaat.
Ja zij is heel plotseling verdwenen. Had ook te maken met dat ze alleen voor haar zoon met beperking zorgt nu. Dat slokt al haar tijd op.
Ja, dat klopt. Maar kreeg altijd het idee dat anders kan wel goed liep.
vond haar ook altijd fijn en nuchter maar volgns mij is het wel zwaar een zorgenkindje en ook als single moeder. hoop dat het goed met haar gaat wel
Ja ik ook. Ik heb haar wel eens ontmoet bij evenementen en vond haar heel aardig.
over oude bloggers gezegd die nog wel s worden besproken, zag dat lindsay v een boekcontract heeft getekend, leuk voor dr
Ja, idem. Vind haar heel leuk en hoop dat alles goed gaat.
Eens, heb haar ook ontmoet, hele wijze en lieve vrouw.
Dit inderdaad. Vind haar echt een voorbeeld op heel veel fronten. Had haar nog niet gemist maar jammer (voor ons) dat ze niet meer zo actief is online.
Be…ryl v Drong…elen fascineert me enorm!
Ze komt heel sympathiek over en werkt hard aan haar influencer carrière naast haar reguliere baan en ze kook lekker. Leuk om te volgen!
Maar ook wat losgerukt van de realiteit; wat een uitgavenpatroon!
Enorm dure boodschappen, dure reizen, even een rimoha kofferset, zo’n scooter/auto nieuw gekocht vorig jaar. Waar doen ze het van?!
Zij en haar vriend zijn hartstikke jong.
Ik kan me echt wel voorstellen dat een jongere volger er onzeker oid van wordt.
dat kan je wel horen aan hoe ze praat denk ik toch