Ja dat vind ik ook, maar ik snapte niet helemaal wat dat dan met haar te maken heeft. Dus daarom vroeg ik omdat ze vegan is?
echt dit hoor. educate yourself. know better
Ja idd omdat ze vegan is en ik dacht dus ook bewuster
Mja dit had ik ook wel een beetje. Natuurlijk echt doodeng dat er iemand in je tuin zit en die hoort daar gewoon niet, dat vooral. Maar dat âblijf volgen voor deel 2!â vind ik persoonlijk niet zo nodig bij zoiets
Ik weet niet of ze vegan is, ze heeft het zelf over plantbased en plantaardig eten? Dat is newspeak voor ik wil niks van dieren eten maar alle andere dierenleed boeit mij niet zo veel.
Ik zie net een vlog van just Madeleine waarin ze zegt dat ze liever geen drukke plekken bezoekt zoals nachtclubs omdat er dan chaos ontstaat omdat mensen haar herkennen
is she serious??
Serious delulu
doet me denken aan een discoheek waar ik ooit was gewoon in nl, waar Jolanthe Cabeau en Wesley Snijder toen waren, net een relatie. die kregen een plekje met zo van die afzetpaaltjes met een rood velvet lint. ik zou me echt zo opgelaten voelen alsik zo achter een afzetting moest staan whaha
hahah welke vlog? de laatste?
Ja over Middelburg
Of enkel plant based voor de gezondheid want zie haar nooit iets delen mbt dierenleed of activisme (natuurlijk niet verplicht). Maar goed elke plant based influencer die niet opeens weer overgaat op de nieuwe vlees eet trend is mooi meegenomen. Jammer van dr poes.

Ja vind ik ook waardeloos . Maar zie nu ook een influencer die het heeft over wit privilege van Anna Dobber want op een influencer van kleur zou er wel anders zijn gereageerd (is ook zo).
Anna haar reacties in de comments: âmaar ik krijg ook veel haat comments in mijn dm hoorâ ![]()
![]()
Oh ik lees nu terug en dit zei iemand anders hier ook alđ
Nou ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ze is ook gewoon heel bekend (bij mensen die chronisch online zijn). Wel in negatieve zin, maar toch. Volgens mij wordt ze best wel lastig gevallen omdat jongeren dan voor de meme met haar op de foto willen en anders stiekem fotoâs maken van haar
Ja eens. âVanavond 21:30 deel 2 man in de tuinâ deed me wel echt realiseren dat zij net zo influencer is als alle andere influencers (ja lekker naĂŻef, maar op de een of andere manier zag ik haar nooit echt als influencer). Soort van mogelijke true crime/stalking richting jezelf inzetten als marketing en entertainment.
Uiteraard heb ik hier een mening over om vervolgens wel om half 10 deel 2 te gaan kijken.
Ja dit inderdaad. Ik heb haar laatst een keer in het echt gezien in het OV en toen merkte ik al dat er allemaal mensen fotoâs en Snapchat videoâs van haar zaten te maken. Vond dat zoân rare situatie. Ik twijfelde eerst om er iets van te zeggen want ze had daar natuurlijk geen toestemming voor gegeven, het was allemaal âstiekemâ (maar vrij opzichtig), maar tegelijkertijd doet/deed ze het natuurlijk zelf ook bij de mensen waar ze fan van is.
Ik vind Lize echt onvoorzichtig? Zie net deel 2 over die man. Ben zelf echt niet bang aangelegd maar ik vind het echt onverantwoordelijk om dit zo lang te laten sluimeren en dan ook nog gewoon online te zetten terwijl er geen oplossing oid is. Sowieso dat deze persoon haar social media ook volgt. En deze man is duidelijk niet fris in zân hoofd, ik zou dit echt niet op deze manier tot een mogelijke escalatie gaan triggeren.
Ik volg dit verder niet dus misschien heeft ze dit al genoemd maar waaaarom belt ze niet gewoon meteen de politie zodra die man weer in haar tuin ligt???
Heeft ze al gedaan en die hebben destijds gesurveilleerd maar het heeft niks opgeleverd en ze zeggen nu âneem een camera en hek en bel ons als hij er weer zitâ en dat heeft ze ook allemaal al gedaan. Snap wel dat je er wanhopig van wordt dus ik snap haar reactie/dat ze het online gooit eigenlijk wel, misschien dat iemand iets weet of gezien heeft. Ik snap ook niet wat jij bedoelt met âte lang laten sluimerenâ @chiren wat had zij anders moeten doen dan?
Plus dat de druk van social media soms ook zorgt dat politie/gemeente/whatever ineens wel iets met de situatie gaat doen.