Ze was toch gestopt bij haar reguliere baan om fulltime te influencen?
zo heb net die video van egbert gekeken over die new york pizza reis. wat slecht die reis zeg. het is echt een soort anti promo video voor als je influencer wil worden. lijkt net ex on the beach met al dat zuipen en die koffers die kwijt zijn. en dat moet dan leuk zijn… zou mij echt de hel op aarde lijken met 40 vreemden in een villa en dan ook nog leuk moeten doen op camera
wat dan wat dan wat dan
Old money
Nee volgens mij werkt zij nog gewoon fulltime naast haar Instagram werk, ik vind haar wel leuk!
Ik denk ook naast old money dat er ook wordt onderschat nog hoeveel geld je kan verdienen met influencen. 40-60k maanden zijn geen uitzondering.
Ja maar die meid toch niet? Zo bekend is zij niet toch
Ik vind haar wel vrij ordi voor oud geld met die obsessie met dure dingen, kaviaar, die grote nepborsten. Ik stem nieuw geld ![]()
Klopt, maar ooit was ze beginnend en toen volgde ik haar al. Zonder spondeals leefde ze ook al in weelde
Ik heb dat dus met Isa Sitskoorn.
Volgens mij is zij net twee jaar (?) geleden begonnen.
Heb ook echt het idee dat zij heel luxe kan leven/leeft. Dat kan niet alleen van haar recente influencer leven zijn, toch?
Rijk geboren.
Is hier al eerder besproken geloof ik! Ik meen me te herinneren dat zij uit een hele rijke familie komt
Ze zat ook op the new school Amsterdam en die studie is wat duurder dan de niet privé scholen ![]()
Heb even gekeken maar die meid is toch niet zo jong? Want anders ziet ze er niet jong uit iig.
Volgens mij zijn beide Isa en Beryl zo’n 27/28 jaar. Vind ik best jong voor riante huizen en levensstijl.
Is Isa Sitskoorn 27/28?! ![]()
wow ik had haar echt 10 jaar ouder geschat.
Volgens google is ze 29 - bijna goed.
Ze is 29 maar ik schrok me ook echt de tering toen ik eeachter kwam dat we even oud waren want ik dacht echt dat ze 36 was ofzo
Wow oke die beryl lijkt op die Julia van die zoon van de man met de gele zwembroek sorry ik heb een slecht geheugen ik kan zn naam gewoon niet bedenken ![]()
![]()
![]()