Het influencertopic #26

In onze tijd (2018) was het echt een mega simpele administratieve handeling. Nog geen 5 minuten werk joh.

3 likes

Zij is schoolvoorbeeld van de obsessie van Nederlandse vrouwen met vlassig dun haar om het nĂłg vlassiger en dunner te maken door het eindeloos lichtblond te verven

12 likes

En ze is teringrijk en zegt als musthave voor studenten zo’n hele dure hippe pan van €250. En koopt en koopt en koopt en heeft alles dagelijks (!?!?) aan (dat kan dus niet vrouw).

5 likes

Ik ken door mijn vorige werk best veel gevallen waarin de vader toch niet zo’n leuke man bleek te zijn en dan was het altijd een gelukje als het gezag niet goed geregeld was :smiling_face_with_tear: ik zou het niet actief aanraden maar soms komt het best goed uit

24 likes

Ik las een tijdje geleden iets van, niemand houdt ergens meer aan vast dan vrouwen die als kind lichtblond waren, and ain’t that the truth.

38 likes

Ik snap het opzich wel als je anders zo’n tussenin toon vlassig bruin/blond hebt en terug wil naar toen je nog een echte haarkleur had.

Het enige dat ik niet snap is dat 90% van de nep blonde mensen voor zo’n enorm assige kleur gaat ipv super mooi warm blond haar. Asblond is zo lelijk! (Vind ik!!! Maar het is toch juist mooi om glanzend warm zonnig blond haar te hebben!!! Waarom wil je half grijs zijn?)

25 likes

En het staat heel weinig mensen. Het maakt vaak heel grauw en vlak.
Echt Christina Aguilera haar vaak

7 likes

Ja ik snap sowieso niet zo goed waarom je zoveel tips zou willen geven. Maar goed, misschien zijn er mensen die daar wel op zitten te wachten?

5 likes

en dan nog verder te koel maken met zilvershampoo. wat ik trouwens wel leuk vind zijn oude vrouwen met grijs haar dat volledig paars is van de zilvershampoo

23 likes

Onlangs nog? Want Sophie heeft dit ook gewoon tot sinds kort nog gedaan (dagelijks op Snapchat). Echt pas sinds een paar maanden geleden doet ze dit niet meer (ze filmt haar nog wel maar alleen haar gezicht niet meer)

3 likes

Ik ga hier zo stuk om, want ik deed dit altijd en was echt in de veronderstelling dat dit me geweldig staat. Ik zag het echt niet gewoon.

Warmblond, mn eigen vage kleur, staat me gewoon beter.
Maar vind ik ook een saaie kleur. Heb t nu koperachtig geverfd maar zo lastig te onderhouden en na een maand ofzo heb ik dus
 m’n eigen saaie kleur :rofl:

3 likes

Hmm ja oke dat asblonde is niet mooi maar ik denk dat jet verder ook niet zoveel kan hoor met dun en fijn haar. Wat moet je daar nog mee?

5 likes

Dat vraag ik me ook al meer dan 30 jaar af :smiling_face_with_tear:

9 likes

Mijn oma had blauw haar (van de zilvershampoo). Vonden wij altijd heel iconisch!

12 likes

Haha oh nee warm blond haar staat me vreselijk, ik heb al een beetje een gelige huidskleur dus dan ben ik 1 groot vlak beige!! Heb een beetje contrast nodig :joy:

6 likes

Zodat je overal een affiliate link bij kan plakken denk ik

3 likes

Ik heb geen aantekeningen bijgehouden maar volgens mij was dit een recente rel ja

3 likes

Goed verzorgen en niet meer bleken, dan wordt het echt minder vlassig en mat. Miss een kleurspoeling af en toe als het écht te saai wordt anders

(Ik zeg dit alles trouwens als precies zo’n Nederlandse vrouw die tien jaar lang een fortuin uit heeft gegeven bij de kapper om mijn saaie asbruine steile haar helemaal kapot te blonderen. En idd @grace ook ik was lichtblond als kind en vond daarom blond reuze natuurlijk bij mezelf ondanks mijn donkerbruine wenkbrauwen, delulu :smiling_face_with_tear: Ik gun mezelf Ă©n tipvanjet een beter leven haha)

5 likes

Ik heb ook dit type haar en dan ook nog eens heel fijn. Dus wel veel haar maar de staart is een dun plukje zegmaar. En ja ik was ook als kind lichtblond. Wat mij heel erg geholpen heeft om mijn natuurlijke haarkleur te accepteren is een kleurenconsult met van die doeken. Nu ben ik minder “saai” doordat ik kleding draag in kleuren die goed passen bij mijn huid en haar. En daardoor ga ik ook niet weer snel verven want dan past al mijn kleding niet bij mijn haarkleur. Mijn haar is nu wel echt weer mooi gezond en glanzend. Wel nog steeds fijn maar daar kan ik niets aan doen

9 likes

Ik heb het idee dat de psychische problemen van Sophie wel een beetje worden vergeten. Haar voorgeschiedenis is een stuk heftiger dan alleen een burn-out. Ze heeft de diagnose borderline gekregen en zelf verteld over opnames, suĂŻcidepogingen, depressies en heftige stemmingswisselingen. Dat zijn niet alleen maar cynische grapjes op social media.

In dat kader snap ik ergens wel dat Jeroen zijn kind dichtbij wil hebben en daar ook voldoende zeggenschap over wil. Alleen snap ik dan totaal niet waarom je zelf 70 km verderop gaat wonen.

Los daarvan vind ik het al jaren bijzonder wat er allemaal bij hen gebeurt. Ze waren begin twintig en amper een jaar samen toen ze al een heel zwaar fertiliteitstraject ingingen. Uiteindelijk zwanger geraakt, een kind gekregen en krap een jaar later alweer uit elkaar. En nu wordt deze hele strijd ook nog via social media uitgevochten.

Wat mij betreft verdienen ze allebei geen prijs voor beste ouder van het jaar.

63 likes