Het influencertopic #26

Maar speelt dat nu nog steeds dan? Want je kunt toch niet iemand blijven afrekenen op mentale klachten die er ooit waren?

10 likes

Een deel daarvan speelt nog steeds volgens Sophie zelf.

7 likes

Been there as well. :eyes:

Als je highlights of blondeer hebt is uitgroei sowieso slootwater door hoe het afsteekt en omdat het weinig licht vangt bij de aanzet. Maar als het langer is en je het goed verzorgd zie je pas de kleur.

Moest er 2 jaar een verschrikkelijk nietszeggend kapsel voor doorstaan maar inmiddels lange golvende manen die toch echt goudblond of kastanjebruin lijken. :tipping_hand_woman:

6 likes

Ik zou toch wel 2 x nadenken over kinderen ĂŒberhaupt dan. Zeker vlak na die gebeurtenissen

5 likes

Goeie tip voor mensen met een tijdmachine :thumbsup:

45 likes

Zag net een video van een rode loper waarin Jip Dijkstra vertelt dat ze een trui heeft gekocht van 850 euro dus daar hoeven we geen medelijden mee te hebben hoor

16 likes

Oja nee jakkes laten we dat soort mensen inderdaad verplicht steriliseren!!!

9 likes

Nee natuurlijk niet maar in sommige levensfases is het niet oké om kinderen te krijgen want daar is uiteindelijk het kind de dupe van. Begin 20, korte relatie, een geschiedenis aan psychische problemen waar je nog veel last van hebt, een leven wat zich op internet afspeelt, dan is het gewoon een domme beslissing om op dat moment te kiezen voor een kind. Hoe lief ze verder ook voor haar dochter is en hoe veel ze ook van haar houdt.

19 likes

Hebben jullie nog een favo irritainment influ op dit moment?

Ik krijg via Twitter :older_woman:t2: steeds tiktoks te zien van een Nederlands meisje met een beetje een vreemd hoofd (lang bruin haar, groooooot voorhoofd) die lijkt het wekelijks naar NYC vliegt om daar dan ??? te doen en ze praat met haar kaken enorm op elkaar geklemd enorm monotoon en ik vind haar zo irritant dat ik ze allemaal kijk :star_struck:

1 like

Iemand al ideeën over de vriendschap van Lip die 2,5 jaar geleden geëindigd is? (Insta)
Of moet dit in Beuty

8 likes

ohhhh die elle? volgens mij woont ze inmiddels permanent in new york!

was eerder best succesvol model en werkt nu bij semi vage stichting/business voor mensen met hersenletsel dacht ik. maar omdat ze daar blijkbaar zo veel geld mee verdient (kijk dr appartement in NYC lol) kan ik niet anders dan geloven dat t shady business is haha

4 likes

Ja ik werd ook wel nieuwsgierig. Maar ik zie bij haar ĂŒberhaupt nooit echt veel vriendinnen voorbij komen. Harma en Hanneke uit Oostenrijk. En nog een Eveline schiet me nu te binnen. Misschien die wielrenster Marijn? Moet ook meteen weer denken aan Typhoon waar ze ineens besties mee was maar die ook binnen no time weer volledig uit beeld was.

4 likes

‘Glenn’

14 likes

:sweat_smile:
Ik heb de post gezien zie dat 3 van de 5 fouten, fouten van anderen betreffen!
(Merken die ghosten, verkeerde aannames, vriendschap opzeggen per mail)

12 likes

Hahaha nou je het zegt ja. Een post over fouten maken ‘want we maken allemaal fouten’ en dan drie fouten van anderen benoemen :joy:

8 likes

Haha het is toch prachtig, dat ik Cynthia al 5-6 jaar niet meer volg en dat als ik hier dan iets over haar lees dan altijd kan denken: ahhhh typisch Cynthia. :smiling_face_with_three_hearts: Sommige mensen veranderen nooit.

41 likes

Roosmetje (zat vroeger in Spangas) op Instagram. Ik trek haar uitspraak van de ‘r’ niet (soort heel ‘rijk’ en ‘vol’ :nauseated_face:) en ze komt over als een stuk chagrijn.

4 likes

Ze is toch bij haar vriend ingetrokken in New York? Hij is volgens mij een heel rijke internet ondernemer.

6 likes

Waarom zijn al die spangas mensen influencers geworden, zag ook laatst een post van diegene die Luxor speelde en nu een Amerika fanboy is :’)

6 likes

Hahahaha same.

8 likes