Het influencertopic #26

Ik vind dit gewoon een héle gevaarlijke slippery slope om een mening over te hebben over wanneer anderen kinderen mogen krijgen. Want wanneer is het dan wel oke? Na 1 jaar mentaal gezond? Na 5 jaar? Of moet iedereen dan een mental health check krijgen voor ze zwanger mogen worden? En hoe gaan we dan fysieke ziektes, zoals kanker met risico op terugkeer van ziekte? Of mensen met een verstandelijke beperking? Wat is de grens? Dat kun je gewoon niet vastleggen en bepalen voor een ander. Misschien moet je dat soort overwegingen gewoon bij de ouders zelf laten… (En ja, dan kúnnen schrijnende situaties ontstaan).

Maar ik vind het ook echt laag om te insinueren dat zij daar nu last van heeft en haar kind nu daarvan de dupe is. Wat er nu speelt is niet het gevolg van een huidige psychische situatie, er worden gewoon dingen uit het verleden bijgehaald die in het verleden zelf voor hem blijkbaar geen bezwaar/risico. waren om samen een kind te willen.

45 likes

Jaaaa ik cringe zo hard bij haar. Ligt waarschijnlijk echt aan mij maar ik vind haar zo irritant.

Dat fucking rare eten ook de hele tijd :grimacing: augurk met ansjovis en een random stuk kaas als lunch.

En ja iedereen moet lekker eten wat ie wil en alles beter dan een broodje pindakaas maar zij is gewoon mijn BEC

Oja en hoe ze ook zo fucking performative dat eten op een bordje legt ugh

8 likes

Niemand is perfect en je weet nooit hoe het leven loopt idd. Ik wil er ook helemaal geen algemene grenzen in stellen wie wel/niet want dat is onwenselijk en onmogelijk.

Maar bij sommigen pakt t allemaal zo ongelukkig uit ten koste van het kind en als je dan zo alle omstandigheden op een rijtje zet mag je misschien de ouders beide wel verantwoordelijk houden voor deze keuze… ipv alleen meer meegaan met de slachtofferrol. Kinderen krijgen is nou eenmaal een hele grote verantwoordelijkheid.

10 likes

De kinderen-voor-kinderen-R heeft zij

5 likes

Eigenlijk heeft ze Anouk van Gooische Vrouwen vibes, ze vindt zichzelf volgens mij ook erg spiritueel en sexual awake maar ‘geen man nodig’.

11 likes

Hahahahah ik wilde précies hetzelfde commenten toen ik die post met haar “fouten” had gezien die inderdaad grotendeels fouten van anderen waren gezien :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb geen idee wat haar naam is, maar ze heeft zo’n hoofd waar je het skelet heel erg in ziet zeg maar. Ze zei wel iets over modellenwerk.

5 likes

Geen influencer maar jeetje, ik ben toch wel geschrokken van het plotseling overlijden van Tucker Budzyn. Ja, die golden retriever. Kan mij niet voorstellen wat zijn baasje nu voelt. :broken_heart:

8 likes

NEEEEEE ik zag deze week nog de aankondiging maar ook het bericht dat het goed ging??? wat triest :frowning:

3 likes

Ben nog aan het bijkomen van Simon :sob:

5 likes

Hear hear!

2 likes

Uitzaaiing in zijn darmen dat door de chemo een gaatje heeft veroorzaakt. Zo goed reageerde hij op de chemo. Hierdoor kreeg hij een infectie maar de antibiotica kwam helaas te laat.

4 likes

Ohh wat heb ik gejankt hierom

6 likes

Ik schrik hier van. Niets is beter dan een broodje pindakaas (behalve dan een broodje pindakaas en hagelslag, pindakaas en jam, pindakaas en suiker etc.)

13 likes

Ken je alyciamay op Insta? Door hoe ze praat denk ik alleen maar aan Nienke Plas en ze heeft zichzelf volgens mij heel erg een bepaalde manier van praten aangeleerd.

Dit was het eerste filmpje dat ik van haar zag:

7 likes

Ik vind haar inderdaad ergens wel irritant maar moet ook wel om haar lachen :sweat_smile: ik volg haar niet dus zie soms een filmpje en dan vind ik het wel leuk

5 likes

Wat een irritant mens

9 likes

Vergeet niet een broodje pindakaas met sambal en komkommer!

4 likes

Nja ik bedoelde natuurlijk gewoon een droge bruine dubbelgevouwen boterham met pindakaas die 70% van de Nederlanders uit een broodtrommeltje haalt op werk

Wel leuk maar op den duur wordt het wel beetje te

3 likes