Het influencertopic #26

Omg ik kijk nu 1 reel en ik HAAT haar echt, dankjewel!!!

5 likes

Graag gedaan!!

4 likes

Oohh in dat screenshot van de video dacht ik even dat ze naakt was.

4 likes

Hadden het laatst over rijke influencers en de nieuwe video van Beryl van Drongelen sluit hier mooi op aan: voor € 600 aan make-up gekocht in de Bijenkorf :scream::scream:

1 like

Das niks voor haar ze was laatst in Venetië en sliep in four seasons

7 likes

Dit filmpje is irritant vind ik maar op andere video’s praat ze heel anders valt me op

1 like

Ik vind eigenlijk dat ze altijd wel zo praat. Heel gemaakt en ze probeert te hard om grappig te zijn.

7 likes

Ja ik kan echt een lange lijst maken met dingen die lekker zijn met pindakaas

5 likes

Weet iemand nog de insta van die ene Nicky die kort wat had met Kasper en daarna iets van zelluf was begonnen?

Ik moest ook aan hen denken! Zijn zij uit elkaar, ja toch?

3 likes

Ging ook even nieuwsgierig kijken en op Kasper zijn story is ie met een andere meid op vakantie :sweat_smile:

3 likes

Maar wat is het account? Heb ff zin in irritainment.

@heeleventerug ja waren volgens mij maar kort naar elkaar en daarna is zij weer terug gegaan naar haar ex partner en de vader van haar kinderen.

2 likes

4 likes

En van die Nicky? Weet iemand die nog?

huisvannoah

3 likes

Misschien slaat het nergens op, maar het eerste wat ik dacht is die vrouw gemaakt met AI? :woman_shrugging:

3 likes

Ik vind haar vooral best erg op die Nicky lijken. Beetje zelfde type en ook weer vrij jong voor hem gevoelsmatig.

5 likes

Je zou in een split second kunnen denken dat het een vader dochter trip is :grimacing:

3 likes

Zij had het ooit in een podcast over zijn p*kspier. Ik kan het gewoon niet uitschrijven want vind het zo’n goor woord. Ook al heeft ze een hele ommezwaai gemaakt op instagram met wat wil ze uitdragen, ik heb meteen dat woord weer in mijn hoofd. En alle andere cringe dingen van Blikjebeter. Bij hem heb ik het nog erger trouwens.

2 likes