Het influencertopic #26

Bijna identiek deze vrouwen joh

6 likes

Af en toe kom ik Amelia Liana’s content en wat toondoof is zij met haar laatste aankopen. Waarom prijs je een notitieboek van 350 euro aan met daily affirmations en allerlei andere bullshit en ooh kijk hij past ook goed bij mijn absurd dure Birkin die ik dit jaar kocht.
Ik kan niet te lang naar haar kijken want haar stem irriteert mij maar die uitgaves, zo butiensporig.

6 likes

Nou
dat zou ik wel een enorme belediging vinden als ik die nieuwe vriendin was.

25 likes

Die nieuwe lief is meer de met ai verbeterde versie van Nienke. Nienke heeft wel een interessant (wel irritant vind ik) hoofd, die nieuwe vriendin is wel veel meer basic

5 likes

Ja die bovenste twee vind ik echt het prototype Nederlander, Henk en Ingrid door Geert geschapen.

7 likes

die twee vrouwen zijn ongeveer wat ik me voorstel dat de meeste forummers van hier eruitzien hahaha

24 likes

Ik zag wat reacties voorbijkomen op Annick van Over mijn Lijk, nu ze heeft verteld uit elkaar te gaan met Roy. Mijn god zeg het is echt vreselijk wat mensen zeggen.

3 likes

Esther Vedder is naar Dubai verhuisd. Zouden de zussen alles uit handen hebben gegeven bij Vedder & Vedder?

5 likes

Is toch gewoon een tweede, sorry, derde huis?

2 likes

Ja staat er ook bij. In de zomer Ibiza en in de winter Dubai, tussendoor nog Amsterdam. Geen idee wanneer ze dan nog werkt, maar blijkbaar op afstand.

8 likes

‘Ibiza for summer, Dubai for winter and Amsterdam in between’; ‘gewoon’ hun 3e huis dus.

:roll_eyes:

Oh spuit elf haha.

3 likes

Welke gek wil een huis in Dubai

32 likes

ja echt ieuw

7 likes

Het gaat me geen moer aan maar ben altijd zo nieuwsgierig als mensen uit elkaar zijn
Zoals dewimichelle
Eigenlijk vind jk dat als je elke scheet die dwars zit deelt je ook de reden van je break up moet delen!!!

16 likes

ik kreeg een insta reel van martine (van wil&tien) die een septumpiercing laat zetten en ik vind het zo out of character haha. wel leuk

Blijkbaar werkt mr. “Liriz” joeri (van mamalotje) ook wel eens bij een broodjeszaak in Zwolle. Voel me dan toch een tikkeltje treurig dat ik weet wie het is :joy:

4 likes

Welke? Dan weet ik waar ik niet heen hoef te gaan.

LOULOU, in de Hagelstraat. Is volgens mij een vriendin van mamalotje

1 like

ik moet gewoon een zeeziekte pil innemen van die tip van jet video met der stevig ontbijt.

3 likes

Op z’n laatste carrousel op insta lijkt het alsof hij daar over zegt ‘dagje helpen bij m’n schoonzusje’.

5 likes