Hahaha ik dacht vanwege de inhoud van het ontbijt, dus ik ging hem vol enthousiasme bekijken omdat ik dacht dat ze iets heel ranzigs had bedacht. Maar je bedoelt natuurlijk de schuddende camera ![]()
Hmm lekker broodje cringe eten
Ik vond het Afrikaverhaal van Lousje Sassen behoorlijk problematisch, net als de meesten hier. Maar wat ik wel echt leuk vind aan haar is dat het haar echt NUL boeit hoe mooi of niet mooi ze zichzelf in beeld brengt. Niet bedoeld als verkapte kutopmerking, ik vind het echt een verademing.
Kaj Gorgels in z’n podcast helemaal drama doen over het ziekenhuis in Ibiza stad omdat hij vond dat ie niet goed geholpen werd midden in de nacht op de SEH met z’n kind. Dacht dat zij zo wappie waren maar blijkbaar zijn goed opgeleide dokters toch wel nuttig.
Anyways heb de podcast niet geluisterd maar RTL boulevard had er een “artikel” over.
Zou hij weten dat Ibiza geen schier eiland is ![]()
![]()
Als ze in februari 2027 schuldenvrij zijn, hebben ze dat toch nog best vlot gedaan.
De schuldsanering duurt tegenwoordig nog maar 18 maanden. Als ze daarin zijn gegaan zijn ze schuldenvrij na die tijd
Edit: ik lees nu dat ze een minnelijke regeling hebben getroffen met de schuldeisers
Oh ja en dat mensen niet geloven dat ze 30 is omdat ze best wel oudere huid heeft ze lijkt er ook gewoon schijt aan te hebben heerlijk
Als dat ter finale kwijting is geweest dan hebben ze een goede regeling gehad. Minnelijk met een onderneming komt wel vaak voor trouwens. En dan moet alsnog alles boven je ‘norm om van te leven’ naar schuldeisers.
Mja wel lekker naar Afrika, joe joe.
Gesponsord?
Bah die laatste alinea ook. Ze had even de kans om misschien wat te betekenen voor mensen met ook serieuze geldzorgen. Maar als geldzorgen je grootste problemen zijn ben je een rijk mens ![]()
Lekker makkelijk als je tijdens je tijd in de schuldsanering wel nog van alles toegestopt krijgt omdat je influencer bent.
Heb ook moeite om er medelijden mee te hebben. Natuurlijk zal het heel stressvol en verdrietig zijn geweest om dat huis te moeten verkopen, dat lijkt me oprecht kut. Maar dat er meteen weer zo’n baggetaliserend ‘we zijn nu precies waar we moeten zijn’ verhaal moet zijn vind ik gewoon stom
Hele akelige uitspraak van haar. Laat wat mij betreft ook meteen zien dat zij geen ‘echte’ geldzorgen heeft gehad, lees: niet weten of je de broodtrommels van je kinderen kunt vullen, stress krijgen als je wasmachine een vreemd geluid maakt omdat je geen geld voor een nieuwe hebt, etc
Ik snap dat je alles vanuit je eigen perspectief bekijkt maar zij kan toch niet serieus doen alsof ze maximaal op een houtje heeft moeten bijten?? (Maar he, de sterren staan nu goed he!! We’ve made it)
Ik heb het artikel nu ook gelezen en vind vooral de slot alinea storend
‘ Ooit zei iemand: ‘Als je problemen op te lossen zijn met geld, ben je een rijk mens.’ Ik wil geldzorgen niet bagatelliseren, maar die uitspraak heeft me enorm geholpen relativeren. Ik ervaar het namelijk echt zo.’
Ik heb als begin twintiger een schuldhulp traject gevolgd en dat was alles behalve romantisch ondanks dat ik op zekere hoogte geluk heb gehad door persoonlijke omstandigheden. En ik was zeker geen rijk mens daardoor integendeel juist.
Edit:
Met geluk bedoel ik trouwens dat ik op den duur een betere baan kreeg waardoor ik versneld heb kunnen aflossen. Maar het bleef geen pretje hoor.
Ibiza hoort bij Spanje en dat is wel een schiereiland, lijkt me logisch dat hij daarop doelt.
Maar Ibiza is geen schiereiland want ligt volledig los van Spanje.
Dat betekent niet dat ze alle schulden hebben afbetaald hè. Een (waarschijnlijk) groot deel van de schulden wordt kwijtgescholden. Dat betekent dat hun leveranciers daarvoor opdraaien.
Ja want dan zou hij ook random Portugal haten want dat ligt op hetzelfde schiereiland haha het klinkt eerder alsof hij een keer een woord heeft gehoord wat hij niet helemaal begrijpt
Godver. Het jachtseizoen is blijkbaar weer geopend en nu is mijn hond al sinds vanochtend vroeg over de zeik. Ik haat dit
Gezien het topic waar je dit in post dacht ik dat je het over die serie van stuk tv had, maar dat is niet denk ![]()