Het influencertopic #26

Haha nee :joy:

7 likes

Er is een soort continue luchtverbinding met goedkope vluchten tussen Ibiza en goedkope luchthavens in heel West Europa en leergebruinde Engelsen die gaan feesten op ai bie fa😍 hij bedoelt waarschijnlijk de luchtbrug!

3 likes

Misschien zei hij niet Ibiza maar Iberië?

2 likes

Manon Tilstra is naar Spanje geëmigreerd en realiseert zich nu dat het toch wel makkelijk was geweest als ze de taal al voor de emigratie hadden geleerd. Hebben ze nog nooit ik vertrek gekeken :joy:

33 likes

Ik vond het wel heel obvious rage bait dat ze haar hoofd ging insmeren met een dikke laag Nivea

5 likes

Het klinkt een beetje alsof hij denkt dat schiereiland een scheldwoord is voor een skeer eiland ofzo.

Edit: Of misschien heeft Kaj wel skere eiland gezegd en heeft degene die dit artikel geschreven heeft schiereiland verstaan :thinking:

10 likes

ik ga stuk om alle speculaties rondom kaj en zn schiereiland hahahah

22 likes

Ja ik heb hier wel eens eerder een heel stuk over geschreven hier met als essentie dat ik best snap dat het ook als influencer geen pretje is om failliet te gaan en een dikke schuld te hebben. Alleen het is op geen enkele wijze te vergelijken met een doorsnee burger die dit overkomt want 1. Ze zijn nog steeds influencer dus het geld komt met bakken binnen wat nogal helpt met aflossen 2. Ze kunnen dit juist weer gebruiken als content 3. Als influencer krijg je alles en je moeder gratis bij een samenwerking. Kleding, kapper, weekendjes weg, vakanties, skincare etc. Er is naast je vaste lasten en boodschappen amper een uitgave die je niet gesponsord kan krijgen. Ja dat scheelt nogal in je beleving he, als je dat allemaal niet vanuit je maandelijkse budget uit de schuldsanering hoeft te doen.

Ik vind dan ook niet dat je kan pretenderen dat je nu de ervaring hebt gehad die heel veel mensen in de schuldsanering of met geldzorgen hebben. Je hebt echt alleen een tipje van de sluier gehad.

42 likes

Wtf man, mensen zijn echt gestoord.

https://www.nu.nl/binnenland/6409506/familie-jade-kops-wordt-bedreigd-bij-het-graf-scannen-we-continu-de-omgeving.html

11 likes

Zou het niet een slechte interpretatie van ‘skeer eiland’ kunnen zijn? :thinking:

Edit oh was al gezegd haha sorryy

4 likes

Wat??! Wtf…

5 likes

Wtf? Wat willen die mensen precies?!

Influencer zijn lijkt me sowieso heel gaar qua stalkers, maar tot in de dood gestalkt worden is wel echt een dieptepunt

3 likes

Iemand anders heeft dat ooit tegen haar gezegd en het hielp haar om te relativeren. En zij ervaart het zo. Ik ben benieuwd waarom je dat storend vindt.

5 likes

Omdat het totaal niet in verhouding staat met de ‘gewone mens’ in de schuldhulpverlening denk ik.

4 likes

Waarom denk je dat ik het storend vind? Het gaat me nog niet eens om dat ze spullen of reisjes gratis krijgt, good for her. Maar het is echt wereldvreemd om te zeggen dat je een rijk mens bent als je problemen op te lossen zijn met geld.

7 likes

Ik weet niet waarom je het storend vindt. Daarom vraag ik het. Ik lees dit als haar ervaring en mening en ondanks dat ik er anders over denk, kan ik me er niet aan storen omdat ik geen waarde hecht aan haar mening. Dus ik was oprecht benieuwd waarom jij je er wel aan stoort.

1 like

Maar als iemand iets fouts zegt, zegt iemand toch gewoon iets fouts, ook al hecht je geen waarde aan haar mening. Of zie jij dat anders?

11 likes

Ja ik zie dat in dit geval anders. Want ik vind hier niets fouts aan.

6 likes

Omdat als je genoeg reisjes hebt en luxe om je heen heb je genoeg lichtpuntjes en kan je opladen. Dan is het vanuit dat punt erg makkelijk om een opmerking te maken.

Ze verkochten hun huis en konden direct in een huurhuis. Een woonplek is nooit een issue geweest voor ze. Los daarvan als ze in 2027 van hun schulden af zijn hebben ze genoeg mogelijkheid om weer een mega groot huis te kopen.

Ze heeft geen echte armoede gekend en vanuit die positie is het erg makkelijk om geldzorgen te bagataliseren
Families in armoede hebben vaak geeneens een uitzicht op vakantie, maken zich al zorgen over de vakanties omdat een dagje weg naar een pretpark of dierentuin al niet voor hun te betalen is. Wanneer je echt in armoede leeft dat je elke dag moet overleven en kijken of je wel een maaltijd op tafel kan zetten voor je gezin brengt zoveel stress met zich mee dat gezondheidsproblemen vaak inherent zijn aan.

Ze hebben een tegenslag gehad maar zijn nooit basis kwijt geraakt laat staan luxe leven. Ze had het over op een budget een huis inrichten en had het over behang van 100 euro. Ja echt budget

Ik kan mij er mega aan storen, buiten dat in haar geval max 2 a 3 jaar in een situatie zitten is echt zo anders dan structurele problemen.

In de tussentijd zijn ze als gezin naar Lapland geweest naar luxe vakanties in Frankrijk Disneyland Parijs en vloog ze ook even naar bestie Co in Curacou oh en Afrika zijn ze ook nog geweest. Mensen met diepgewortelde schulden zijn soms al jaren geeneens buiten hun eigen gemeente gewenst.

143 likes

Amen! Van mij mag ze echt van het internet verdwijnen met haar huilie verhaal.

16 likes