Het influencertopic #26

Oke, ik snapte het niet helemaal, maar dat is een verschil in waarden dan. Er zijn mensen die letterlijk doodziek worden of dood gaan door geldproblemen/schulden. Dat het voor haar dan ‘niet het ergste’ of ‘maar geld’ is vind ik echt toondoof. Ook al boeit haar mening me inderdaad verder niet

34 likes

Grote schulden en naar reformer pilates gaan vind ik ook een mooie combinatie. Zij leeft op zoveel vlakken een meer luxe leven dan gewone Nlers

53 likes

Nou echt! Dat gejank en dan dr reisjes en alles.

Ik ben luisterend schrijver bij SGH voor ouders van de toeslagenaffaire, man man als je die verhalen hoort, zó schrijnend, en dan dit gejank, niet te filmen. Zo boos word ik hiervan.

40 likes

Ja dat weet ik ook wel. Maar Kaj bedoelt dan toch gewoon de tyfus met heel Spanje (omdat hij het heeft over de gezondheidszorg en hoe slecht dat in Ibiza net als in de rest van Spanje geregeld zou zijn)?

2 likes

Ja ik ook. Ze zou zich diep moeten schamen.

6 likes

Joh dat hele artikel kan je toch niet serieus nemen. Ze krijgt alles gesponsord: nieuw interieur /behang voor in het nieuwe huurhuis. Allerlei reisjes. Zaten misschien in de schuldsanering en het zal echt een groot effect hebben gehad op hun leven, maar ze hadden alsnog geld zat. Geen stress over niet gevulde broodtrommels of een kapotte wasmachine. Gewoon niet serieus nemen dus.

4 likes

Offtopic, maar wat mooi dat je dat doet!

4 likes

Ik heb het even opgezocht in de podcast, hij zegt letterlijk dat de gezondheidszorg in de rest van Spanje (o.a. Barcelona) wel goed geregeld is maar op Ibiza niet. En hij zegt ook letterlijk “schiereiland”:joy: deze gozer is zo dom

3 likes

Spanje staat volgens mij aan de top als goede gezondheidszorg

4 likes

Fijn, dank voor de antwoorden. Kunnen we eindelijk naar bed.

4 likes

Ik zag laatste foto’s van Diana en zij is best veranderd vind ik, ze was eerst de girl next door maar nu ziet ze er edgy uit

5 likes

Ze is gewoon meegegaan met de tijd.

16 likes

Ja dit is echt elke dunne jonge Amsterdammer in 2026

29 likes

ik zou het ook niet edgy noemen haha, eerder weekday verkoopfoto.

die weekday stijl vind ik persoonlijk wel leuk overigens maar ik vind het wel erg copy paste pinterest in dit geval, weinig eigen toevoeging. vroeger leek ze wel wat creatiever

10 likes

Wat is de weekday style?

7 likes

gewoon als in weekday de winkel, kleding die je daar kunt kopen

3 likes

Haar vlogs waren vroeger echt mijn favoriteeeeee

12 likes

Ja ik vond haar ook heel leuk, vooral toen ze in Engeland woonde.

2 likes

Ik vind haar style ook vrij edgy hoor, maargoed ik kom ik van buiten de randstad dus wellicht dat dat verschil maakt. Zeker omdat ik haar als een soort Anne-Fleur herinner

5 likes

Wat is de @ van deze diana ook alweer?
Edit; ah gevonden volgens mij, dianaleeflang

6 likes