Ik vind haar wel zo mooi he, echt een knap hoofd.
Ik vond haar altijd wel een beetje ~edgy. Als in altijd wel echt haar eigen stijl. Had niet verwacht dat ze uit elkaar zou gaan met die Britse vriend, vond hun vroeger altijd zo leuk samen.
Uit elkaar??
Ja kwam ik ook pas achter, ze was ook helemaal verloofd
Oh wat jammer, vond ze erg leuk samen.
Hadden hun ook geen hondje samen?
Jaaa Poppy.
Ik heb ook even op haar instagram geloerd maar ik snap oprecht even niet wat er mogelijk edgy kan zijn want ze draagt op elke foto een niet al te baggy spijkerbroek met een topje in een neutrale kleur (soms enigzins doorschijnend), of een zwarte jurk die wat huid laat zien. Of is het meer de combinatie met het kapsel?
Verder vond ik haar vroeger in mijn herrinering juist ergens best wel âandersâ kleden dan wat op dat moment in was. Maar misschien laat mijn geheugen me ook in de steek. Hoe dan ook wel echt een prachtige vrouw inderdaad, het was toen al mijn âcrushâ maar nu weer opnieuw.
Lotte (Liefs, lotte) heeft een video gemaakt dat ze weer in loondienst wil en op zoek is naar meer voldoening. Ik vond het wel een verrassende video.
ik vind eigenlijk youtubers/influencers die ook nog een normale baan ernaast hebben bijna altijd leuker om naar te kijken.
Good on her. Ze is ook te beige om echt groot te worden. En er is een lerarentekort.
Helemaal mee eens. Ik vond Vera Urru en Maysa de Oliviera eerst wel leuk en nu zo tering saai. Vooral Maysa vind ik echt vreselijk saai en basic geworden en dat zal nu ze in Amsterdam woont alleen nog wel erger worden.
Beryl stopt in november ook ![]()
Zou het niet zijn omdat ze moet? Vraag mij af hoe lucratief het voor sommige influencers echt is.
Ben zelf zzpâer en het is wel echt moeilijk op dit moment, vooral ook door AI. Zie ook steeds meer ondernemers daardoor stoppen en terug in loondienst gaan.
ik denk dat dat voor influencers allemaal wel meevalt hoor, volgens mij krijgen ze voor bijv samenwerkingen op insta flink betaald. en lotte is niet heel groot zoals bijv mascha maar ze heeft wel een heel vaste groep volgers denk ik want ze is er wel een beetje altijd al
Ja klopt, zitten meerdere beweegredenen achter legt ze uit. Inderdaad ook de âverzadigde marktâ met influencers.
En ze werkt sowieso nog maar 3,5 dagen.
Ze geef ook aan niet meer als leerkracht aan de slag te willen, maar meer in de ambulante begeleiding/hulpverlening kant.
Dat vind ik bij faenomenal ook jammer. Ze pakt vooral op wat al bij andere influencers voorbijkomt. Heb steeds vaker het gevoel dat ik naar mân eigen basic leven zit te kijken haha qua hobbyâs, interesses enz.
Met fulltime influencen? Want ze was gestopt in loondienst.
Oh nee ik bedoel juist dat ze stopt met haar baan bij een juwelenmerk.
Staan wel veel goede tips in de comments trouwens! Ik denk dan: joh ze staan in de/het zorg/welzijn/onderwijs te springen om mensen zoals jij maar dat valt in de praktijk dan toch vaak vies tegen qua bijscholing en salariĂ«ring enzo. Zelfs blunt Lotte zit in een (wit)gouden kooiâŠ
Klopt! Ik ben zelf ook leerkracht, maar het is toch wel een beperkt diploma. Zeker als je ook bekijkt dat Lotte al een hele tijd niet heeft gewerkt als leerkracht.
Richting hulpverlening heb je (vaak) wel bijscholing nodig dan.
Ben benieuwd wat het gaag worden!