Het influencertopic #26

Kan me soms, gedurende mijn eigen saaie loondienst leven, ineens wel voorstellen dat je er als influencer na een tijdje naar kan verlangen om een flashy morning routine te hebben en ergens om 8.30 uur te moeten zijn :rofl:

11 likes

Daar hebben ze de Miracle Morning voor uitgevonden!

4 likes

Het kapsel doet voor mijn gevoel heel veel ja! Zeker als ik het dan afzet tegen haar eerdere (haar)stijl, waarin ze juist erg popperig was en dat lange blonde haar had wat juist een bepaalde cuteheid uitstraalde. Maar het is ook gewoonweg een referentiekader ding. In mijn stad zou dit als edgy bestempeld kunnen worden en in Amsterdam valt ze weg in de massa

3 likes

Juist, toch jammer als je dat moet missen :rofl::rofl:

1 like

Ik ben echt zo ontzettend in de war over wie dit gaat? Ik ken dianaleeflang niet echt en ook nooit gevolgd, maar kijk ik op de verkeerde insta ofzo? Supermooie meid, en vind het ook zeker leuke outfits, maar het zijn wel gewoon basics? Met leuke schoenen erbij? En dat kapsel is ook mooi geknipt, maar ze heeft geen paarse hanekam oid? Of een aparte opskeer. Het is gewoon een mooi en heel standaard model?

Zijn toch niet ineens Amish buiten de randstad? (Dat zou ik weer edgy vinden)

16 likes

wat wil je dat ik er nog meer over zeg dan? Maurice en ik vinden het wat meer edgy dan vroeger, jullie niet. Prima

Edit: ik vond de amish opmerking dom en daarom
Reageerde ik wat kort in de kar. Maar goed, niemand in mijn omgeving (noch privƩ noch professioneel)(op ƩƩn stagiaire na) zie ik een soortelijke stijl hebben als haar. Ook vriendinnen van vriendinnen niet. Ik herken haar stijl gewoon niet zo in het straat beeld hier. Daarnaast zette Maurice het af tegen haar oude stijl en dat zij tov die stijl best wel veranderd is en meer de edgy kant op is gegaan. Je kent haar niet, je hebt haar nooit gevolgd en ze heeft op insta alles van die era verwijderd dus die verandering met vroeger is voor jou op basis van die insta ook niet echt zichtbaar. Iemand anders zei al dat ze met de tijd mee is gegaan, een opmerking die ik kan begrijpen. Maar ik persoonlijk vind het ook altijd best lang duren voordat mijn deel van het land bepaalde trends heeft overgenomen en een hoop wordt niet eens overgenomen!

13 likes

Met die gespleten hoefschoenen ben je in mijn stadje ook edgy.

Ik vind haar beetje SATC Samantha lijken nu.

15 likes

Ja je kan het dom vinden, maar jullie posts komen wel zo over.

Kan me voorstellen dat trends heel lokaal zijn of later aankomen, maar het wordt wel allemaal heel hillbilly omschreven nu. Misschien is het dan eerder jullie specifieke kring? Ik bedoel, Rotterdam heeft die Susan Bijl tas, waar ik me van kan voorstellen dat dat niet doorkomt naar de rest van het land, maar zou het ook nooit edgy noemen.

Op idd de tabi’s na (die ik leuk vind trouwens, maar ook niet meer zo baanbrekend zijn als eerst, zelfs Nike heeft ze. Plus in de Randstad vindt ook gewoon een heel grote (mss wel overgrote) groep die lelijk/ raar) vind ik het allemaal behoorlijk overdreven.

Ik bedoel, toen ik 16 was zag ik er ook anders uit, neem aan jullie ook.

15 likes

Pfff ik woon al m’n hele leven in de randstad en zie ook niemand met dat kapsel. Maurice en Neusklem, jullie zijn niet gek hoor :joy::crazy_face:

9 likes

ik heb nog even gekeken omdat ik deze reacties zo bizar vind en het gaat letterlijk om weekday-achtige basic…? jeans, zwarte en witte tops en rokken. en haar haar is gewoon een beetje een shaggy achtig kapsel met lagen en een pony. ik heb bijna het idee dat we naar een andere instapagina kijken?

ik woon wel in de randstad maar niet in een grote stad inclusief veel zware christenen en niemand zou hiervan op- of omkijken hoor. wat vind je dan basic kleding, als dit het niet is? alleen maar skinny jeans…?

24 likes

Haha want jij bent de autoriteit van normaal natuurlijk, Randstad vind ik helemaal bizar. Dan kom je gewoon niet buiten.

Edit: @Vuile_bitch ja ik denk ergens dat ik in bananensplit zit nu

9 likes

Hahaha ja shockinggg, zelfs in Hardinxveld-Giessendam kijken ze hier niet van op hoor

Ook altijd wel grappig als mensen het over ā€œDe Randstadā€ hebben als ze gewoon Amsterdam of Rotterdam bedoelen

9 likes

Hoe is het mogelijk dat niemand in jullie omgeving en je straatbeeld een pony heeft? Het enige wat ze met haar haar heeft gedaan is een pony en wat laagjes in dr lange bob. Hoe zien de mensen in jullie omgeving eruit dan?

6 likes

can confirm want k was daar pas nog :broken_heart:

4 likes

Welke stijl heeft Utrecht eigenlijk?

1 like

Nee precies, ik zit elke dag thuis weg te rotten!

3 likes

Maar je ziet serieus niemand die er zo uit ziet? Waar woon je dan want ik ben de afgelopen twee weken in Amsterdam, Utrecht, Haarlem, Zaandam en Leiden geweest en daar struikel je over de meisjes en vrouwen die deze stijl hebben.

Ik vind Diana overigens wel veranderd qua stijl maar het is gewoon volwassener.

10 likes

Ook de Susan bijl tas maar ook heel veel van die uniqlo banaan tasjes

2 likes

Uniqlo, Zara en HEMA - standaard dus.

3 likes

Hahahah ja nee niet stijl, alleen gezicht iets.

5 likes