Het influencertopic #26

Ik had ze dus wel echt 35+ geschat

4 likes

Julia Mekkes, die had met Dave Roelvink, zoon van Dries Roelvink.

You’re welcome :rofl:

10 likes

Ik ook?

Maar niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua kleding en gedrag.

Die beryl ken ik niet, maar vind ik ook ouder ogen. Than again, veel van die jonge meiden/mensen met botox en filler ogen ouder in mijn optiek.

7 likes

Ik denk dat zij altijd veel in de zon gezeten heeft. Op haar laatste stories is ze ook echt een beetje rood/verbrand vind ik

7 likes

Botox? Waar? Ze heeft de groeven in dr voorhoofd staan. Ze had juist botox moeten hebben

10 likes

Joosje van Steenbergen en Nicola Ebbink net zo, komen ook zo op mij over.

5 likes

Omg iemand zei dat hier afgelopen week al maar dacht naja hoe erg kan de gelijkenis zijn, maar MW lijkt echt sprekend op die moeder met dat nieuwe haar

10 likes

Deze foto geeft wel “goed geconserveerde modieuze 56-jarige vrouw”-vibes af.

77 likes

Ze doet me denken aan Janine van goeie tijden.

16 likes

Kelly caresse maar dan brunette

17 likes

Hoe lang nog tot de matten er weer in hangen ?

8 likes

Sorrry neeee!! Hallooo

Wil MW niet bashen maar die komt qua classyness echt niet in de buurt van Janine

79 likes

Ik vind zoveel volume in het haar echt heel ouderwets ogen, doet Michelle veel ouder lijken.

Als ze het een beetje modern styled dan staat het vast beter

15 likes

Ja het is zo bol geföhnd? Beetje Beatrix vibes. Zag dat de van de week een story had waarbij ze net wakker was en toen zat het een beetje nonchalant rommelig, dat was veel leuker.

7 likes

Wat is er eigenlijk gebeurd met Sophie Ousri en haar ex, ze heeft blijkbaar een rechtszaak? Ik dacht dat hun juist super goed gingen samen, ook met die nieuwe vriendin enz. Maar zie nu op juicechannel van niet, terwijl haar ex dan weer de indruk geeft van wel door bepaalde reacties onder haar tiktok :sweat_smile:?

7 likes

Ik dacht laatst te lezen over het gezag van hun dochter? Volgens mij ivm de schoolinschrijving omdat de vader met zn vriendin wil verhuizen oid.

4 likes

Dit is geen compliment voor Janine :sob:

14 likes

Ja dit volgens mij. Vind het wel triest dat je dan dit soort video’s online gaat zetten, je weet dat er gespeculeerd gaat worden en het gaat toch om de vader van je dochtertje. Al ken ik de ins en outs ook niet natuurlijk :sweat_smile:

7 likes

Hij schijnt een huis in Rotterdam te hebben gekocht. Wat ik ook wel een vrij opvallende keuze vindt als je een kind hebt met je ex en in Tiel (?) woont. Dat is echt een pokke eind bij elkaar vandaan. Ben dan ook wel benieuwd hoe je dat voor je ziet als je co-ouderschap hebt en je kind op een gegeven moment ook gewoon leerplichtig wordt.

10 likes

Hij wil toch het ouderlijk gezag overnemen/opeisen en zij (jeroen plus vriendin) gooien het toch op Sophie haar mentale gezondheid? Tenminste dat is wat ik op Realityfbi heb gelezen.

2 likes