Het influencertopic #26

Dave Roelvink en Marijn Kuipers zijn uitelkaar. Geen huwelijk dus.

12 likes

Sjonge break up season gaat hard

5 likes

Omg Hardinxgat mentioned

11 likes

Omggg gekke meiddddd!!!

14 likes

19 likes

Zo nagedaan van Isa Sitskoorn dit.

11 likes

Wajow ik vind het wel bizar dat ze met dr elektrische fiets naar de appie gaat. Die zit in haar straat :weary: het is 350 meter max

7 likes

Ik zou eerder een rare blik toewerpen omdat ze vloggend fietst dan door de constructie op dr hoofd

11 likes

Huh maar wat is het? Om je haar te krullen? Of een grap? Of huh? Ik snap het niet?

8 likes

Idd zo’n ding waar je een blow-out slag mee krijgt ja.

3 likes

Ging zij niet met Thijs Romer? Ik had in die situatie een stuk meer sociale angst moeten overwinnen in de AH

52 likes

Ja ik zou nog liever naakt door de AH lopen dan met Thijs geassocieerd te worden idd

23 likes

Zij trok voorheen toch veel met Stefan de Vries, Julia Heetman en Sean Demmers enz op? zal ze nu weer in dat fluflu wereldje terug komen? Heb haar namelijk sinds haar relatie bij hun nooit meer gezien.

5 likes

Valt judithnoordzij onder deze categorie of de momfluencers?

Ze deelt in ieder geval vaag iets over Maarten? Dat ze (voorlopig) niet aan de grote klok wil hangen waarom ze weinig over hem deelt, maar dat ze uitdagingen hebben…
Hopelijk valt het mee…

10 likes

Maar ze deelt ook dat het goed gaat met hem toch? En in een post van 1 september is hij nog gewoon te zien.

8 likes

Klopt helemaal!

5 likes

Haha zelfs ik voel me aangesproken en ik kom er niet eens vandaan (wel uit de ā€œgrootsteā€ stad dichtbij :relieved:)

6 likes

Bonnie over de muren in Ted’s kamer:
Ik vind deze kleur zo sfeervol!!
De kleur in kwestie:

52 likes

hahahahaha dit is die reel van willemijn weer

14 likes

Ze hebben ook zoveel moeite gestoken in het verven met deze kleur en ik zie amper verschil met de witte verf die hiervoor erop zat

8 likes