Het influencertopic #26

Sfeervol vind ik het ook niet maar je ziet wel duidelijk verschil toch met de witte kozijnen

9 likes

Precies hetzelfde als wat ik toen stuurde van Myron hahah

4 likes

Vind deze ook nog altijd mooi. Kleur en behangadvies bij Vestingh:

31 likes

Ik vind het ergens wel knap als je tussen alle tinten beige verschil ziet en lang moet nadenken over welke tint je wil hebben.

12 likes

Wat een kille betonkleur, lijkt wel gewoon gestuct en dat het nog afgewerkt moet worden. :headstone:

11 likes

Mwah dit vind ik wel meevallen. Wij hebben bij juist veel kleur ook gekozen voor tegenhanger in een wittint en dan zie je wel heel mooi welke tint juist die kleuren beter laat uitkomen en welke niet. Maar wit grijs en beige bij elkaar is wel echt anders. En voorbeeld van Bonnie ook haha

2 likes

Ik vond het vooral opvallend dat ze de beige kleuren in hun oude huis met lichtinval gingen checken. Ik denk dat ze wel een mooie beige hebben gevonden die inderdaad wit oogt, maar geloof ik wilden ze juist iets donkerders origineel.

5 likes

Maar dit is toch geen beige?? Is gewoon grijs. En ze vinden het ook zo’n warme kleur, die snap ik al helemaal niet.

8 likes

Ik geloof dat het wel een beige is, maar hij lijkt in die kamer inderdaad wel erg grijs. Maar laten we hopen dat de camera een vertekend beeld geeft…

4 likes

In de woonkamer lijkt het ook grijs. Ben wel benieuwd wat ze van de kamer gaan maken, het wordt heel kleurrijk verder zei ze.

2 likes

:sparkles: Greige :sparkles:

5 likes

ik vind bonnie ook helemaal geen sad beige type eigenlijk dus het zou me verbazen als ze dat nu ineens doet haha

8 likes

Met een (gebroken)wit/beige tint op de muren hoeft het ook geen sad beige huis te worden toch. Alsof je kleurrijk alleen kan doen via je muren. Ik vind het in hun nieuwe huis juist goed passen om de muren redelijk neutraal houden.

13 likes

Ik zie dat Larissa Verbon zelf een huis heeft gekocht. Wat cool! Had niet verwacht dat zij zo goed zou verdienen eigenlijk.

4 likes

Het is een maisonnette in Houten, ik denk niet dat je daar rijk-rijk voor hoeft te zijn. Wel een superleuk huis met potentie.

4 likes

Zij heeft best wat langer doorlopende samenwerkingen, dat levert vaak meer op dan losse sponsor deals.

3 likes

Heel leuk huis inderdaad, vooral die serre!

3 likes

Doet me denken aan dat ik laatst iets zei over de witte muren van een vriend van me en hij met een stalen gezicht zei: dat is geen wit, dat is RAL 9010. :slightly_smiling_face::gun:

31 likes

Even random vraag, ik wil posters van Desenio bestellen maar weet iemand toevallig een influencer die een kortingscode hiervoor heeft :sweat_smile:? Ik dacht dat Bonnie nog een had maar ik kan niets terugvinden

3 likes

Wow bestaat dat nog?
Dat voelt zo 2013

20 likes