Even random vraag, ik wil posters van Desenio bestellen maar weet iemand toevallig een influencer die een kortingscode hiervoor heeft
? Ik dacht dat Bonnie nog een had maar ik kan niets terugvinden
Wow bestaat dat nog?
Dat voelt zo 2013
Jazeker! Maar de kortingscodes geloof ik ook haha want ik ben al een aantal typische influencers afgegaan maar nergens zie ik het meer (toch niet meer wat geldig is). Misschien moet ik wachten totdat Bonnie weer gesponsord wordt in haar nieuwe huis en ze weer een kortingscode heeft haha
Misschien op de insta @wiegeeftkorting ? (Als dat nog bestaat)
Wauw, held! Kende ik niet en gisteren inderdaad een Desenio code gedeeld. Bedankt voor de tip!
Hahahahhaha
Houten is echt niet goedkoop, is echt wel een half miljoen. In haar eentje.
Dat antwoord ik altijd als mijn oma zegt dat ik nog zo wit ben als we terugkomen van vakantie
Zij heeft toch ook een vriend? Ik volg haar verder niet meer dus misschien is het uit
Nou dat is al 3 jaar uit
Een half miljoen voor wat is het 40/50 m2? In een wat lijkt voormalig sociale huurwoning waar echt nog wel wat aan moet gebeuren. Dat geloof ik nooit en ik ben Utrecht gewend.
Geen idee hoe groot en in welke staat, boeit me ook heel weinig.
Ging me om het idee dat je niet rijk hoeft te zijn om in je eentje op een dure plek een woning met twee verdiepingen en tuin te kopen.
Oké hoe kan je de waarde bepalen als je geen idee hebt van het huis? Ik had het ook over rijk-rijk, arm zal ze inderdaad niet zijn.
Omg ik vind dit hinderlijk vermoeiend.
2 verdiepingen. Het is 1 slaapkamer boven.
Je overdrijft echt, en vervolgens @Marqant vermoeiend noemen ![]()
Ik vind het zo bizar dat account van Rens Kroes.
Ze verwijdert ook echt alle negatieve comments en allemaal van die slijmerige zweverige halleluja reacties die eronder blijven staan.
Ik snap ook niet dat mensen haar blijven volgen?
Ook mensen die ik ken, ze dalen dan ook direct in mijn achting eerlijk gezegd.
helaas ken ik dit huis en zit Zemraluani in de goede richting qua vraagprijs. De woningmarkt blijft verbazen.
Dat zou wel echt bizar zijn. Kijk ook voor mezelf in Utrecht en daar zie ik maisonettes rond de 350k vraagprijs. Als dat realistisch is dan is al mijn hoop vervlogen ![]()
De ene maisonette is de ander toch ook niet. Lijkt me echt liggen aan het aantal vierkante meters, de staat, de buurt. Er bestaan ook appartementen van 8 ton
Ik vind Veggilaine met der bloemkool in haar bruidsboeket wel heel erg pick me
Mwah, het lijkt op een normaal boeket, ik denk dat dit het bloemkooltje is, heel klein:
(dat witte dingetje middenin?)
Ik vind Veggilaine al lang niet meer zo leuk als in het begin, maar dit is iets wat RTL boulevard eruit haalt toch? Het is een normaal boeket, maar net even persoonlijk gemaakt voor iemand die foodblogger is?
En ook: zo bijzonder is dat verhaal toch niet. Ok, dat de man het boeket naar de mannen gooit, leuk, anders, maar verder: heel veel mensen hebben tegenwoordig toch een toetjesbuffet, en natuurlijk geef je een cadeautje aan je bruidsmeisjes?