Het influencertopic #26

Hoe groot het ongeveer is en wat de staat is kan je toch gewoon zien. Maar lijkt mij wel meer dan genoeg hierover gegaan inmiddels.

3 likes

Het is een tussenwoning.

2 likes

Wat is er pick me aan een bloemkooltje in je bruidsboeket?

23 likes

Haha die bloemkool doet me denken aan wat ik een keer op een terras zag.

26 likes

Ik zie hier geen bloemkool in, alleen schermbloemen en dahlia’s (de witte bloemen)??
Als er wel een bloemkool bij zat had ze beter voor een artisjok kunnen gaan, die zijn veel mooier!
(Ik zie in de trouwwereld steeds meer dat bloemisten groentes gebruiken, vind het echt
 idk raar :sweat_smile:)

Edit: oh het zou die witte blob moeten zijn? Op dit screenshot is het 1 grote witte vlek dus kan van alles zijn, ook gewoon een roos :sweat_smile::sweat_smile:

8 likes

Ja en bloemkool meurt ook nog eens verschrikkelijk.

8 likes

Ik denk idd die witte blob, meer kan ik er niet van maken

4 likes

Even Coupert installeren. Die checkt of er geldige kortingscodes zijn.

6 likes

Ik heb een Coupert extensie in chrome, deze zoekt op veel / niet alle sites automatisch kortingscodes en gaat ze ook allemaal af tot hij voor je de beste prijs heeft berekent, op sommige sites heb je ook een optie tot cashback alleen heb ik 't idee dat die functie inmiddels wat is beperkt, heb daar in totaal 14 dollar mee weten terug te schrijven omdat ik hem ook op m’n werklaptop heb ingesteld en ik voor werk wel eens zaken moet bestellen die cashback opleverde :sweat_smile: alleen nu over een lange periode heb ik maar 0,59cent

De website.

3 likes

Oh lol, echt hierboven mij zelfde antwoord, sorry had nog niet verder gelezen :skull_and_crossbones:

3 likes

“I’m not like other girls”. Ik denk dit.
Al vind ik een bloemkool niet echt speciaal voor de male gaze.

5 likes

Ik vind die hele trend van vrouwen bashen omdat ze “anders willen zijn” (oftewel: ze maken gewoon een keuze die ze leuk vinden, niemand pretendeert daadwerkelijk uniek te zijn) echt tragisch.

Is serieus net zo sneu als degelijke Gerda die zit te roddelen over het buurmeisje met een neuspiercing.

70 likes

pick me betekent toch juist andere vrouwen naar beneden halen? op een not like other girls manier, niet gewoon
 anders zijn. geen idee hoe een bloemkool in een boeket pick me kan zijn

10 likes

Ja en dan om aandacht van mannen te krijgen zo van zie mij staaaan hihi

Ik zie ook niet in wat een bloemkool in een bruidsboeket daarmee te maken heeft

7 likes

Wist je dat niet? Mannen worden wild van bloemkool. Vooral als hij rauw is, dan zijn namelijk de zwavelverbindingen nog actief.

6 likes

Misschien zeg ik iets stoms maar ik google altijd gewoon kortingscode “website”

3 likes

Ik krijg dan altijd allemaal vage websites met verlopen codes.

20 likes

Of het kortingscode topic van hier raadplegen.

5 likes

Of #merk zoeken op insta

3 likes

Ja dat hele concept vind ik ook bullshit hoor. Natuurlijk heb je vrouwen die andere vrouwen neerhalen, maar daar verzinnen we dan weer een term voor en die term wordt (net zoals nu) weer fout gebruikt en benut om
 vrouwen neer te halen!

5 likes