Ah dan heb ik gewoon mazzel steeds, hooguit een keer twee of drie keer invoeren.
Die Marilena Poot doet haar hond weg (want een Franse bulldog blijkt niet zo goed tegen de warmte in Dubai te kunnen) en verwijdert alle negatieve reacties
Ja dit verbaast me echt niets, ik vind haar echt zo dom.
Bijzondere omschrijving ook. Hij blaft bijna nooit. Behalve als je hem meeneemt naar buiten of als hij een andere hond hoort. Hij is super makkelijk maar ook totaal niet makkelijk. Hij is heel relaxt maar ook heel jaloers.
ik kende haar niet maar ik zag die reel en ik was me ook zo aan het ergeren. lees je ff in voordat je een hond neemt? en ik vind iedereen die naar dubai verhuist automatisch saai
Ze mag ook nog helemaal niet verhuizen naar Dubai en weet ook helemaal niet of ze daar wel ooit toestemming voor gaat krijgen, dus dat de hond weg moet want Dubai is ook bs.
Ik vind het heel cute dat Jade Anna na haar break up is geadopteerd door de crew van Monica
Dit is niks nieuws hoor, maar de overconsumptie van influencers is toch zo irritant. Net zag ik een tiktok van een meid die al haar HK living kopjes verving door die âviralâ Hema kopjes. Hoelang geleden was HK living nou trending? Vrij recent volgens mij. Vraag me dan ook af na hoeveel tijd ze die kopjes ook weer gaat vervangen
@Nude blijf het ook fasinerend vinden hoe snel die mensen vrienden worden en ook hoe snel dat weer over is soms. Jade was ook opeens bffâs met die Jipp Hellendoorn, maar dat is ook weer over geloof ik
Ja maar die Nancy of zo is sowieso koopziek volgens mij. Vraag mij ook af hoe zij zo veel geld heeft joh, heeft in haar eentje een best groot huis gekocht, geeft soms honderden tot duizend euro per week uit aan âleuke dingenâ
Volgensmij alweer 10-15 jaar oudâŠ
Klopt inderdaad, maar ze heeft wel eens een video gemaakt over haar salaris nu en vroeger en volgens mij verdient ze best goed (dacht dat ze recruiter is/was?)
Zit iets in de lucht, denk ik. Lotte doet haar kat weg, want die kan niet goed tegen drukte. Superslim om dan ondertussen ook nog een stel kittens te nemen ![]()
Ja fucking dom ze zei ook al toen ze die kitten nam dat haar kat het niet leuk zou gaan vinden, echt sneu
Ja zij koopt ook echt bizar veel kleding
Welke Lotte?
Heerlijk om zo zelfverzekerd te zijn als de huismuts om trots met een bord âI designed this all by myselfâ wijzend naar het meest basic joggingpak ooit te gaan staan bij Celine Dion
Ik vind het echt sneu voor de kat van Lotte (Ballijns). Dat ze een kat neemt die al herplaatst is (vind ik sowieso risky met kleine kinderen), en vervolgens nog twee kittens (koopt?) en kort daarna die kat weer weg doet na nog geen jaar te hebben gehad.
En dan nog zuur doen dat je reacties krijgt. Bahbahbah.
Nou inderdaad. Je adopteert een wat oudere kat die behoefte heeft aan een rustig stabiel huis en aandacht. Je weet van tevoren dat je vaak weg bent, 2 kleine kinderen hebt en dan neem je ook nog 2 kittens. Terwijl samenvoegen van dieren al stressvol is - zeker als je dat niet goed begeleid. En dan kan de kat binnen een jaar weer herplaatst worden.
Voor iemand die heel veel energie steekt in voel wat je voelt en leer-jezelf-beter-kennen spirituele cursussen zou je verwachten dat ze ook openstaat voor kritische vragen. Maar daar is dan nooit ruimte voor want dan zijn âde lieve mensen altijd met meer ![]()
![]()
â of moet je gewoon niet op haar profiel kijken omdat je niet het beste voor hebt met andere mensen.
Ja, ongenuanceerde rant.
I said it before and Iâll say it again die new age spirituele schreeuwworkshop millennial hippies zijn de meest zelfgecentreerde mensen.
Is de kattensituatie waarom ze die hele âdoes liefâ jankpost heeft geplaatst?
Bij haar (en vele andere influencers) denk ik sowieso dat het heel gezond zou zijn als zij een baan zoeken waarbij ze niet de godganse dag met zichzelf bezig zijn, elke brainfart delen, daar weer duizenden reacties op krijgen en daar niet mee kunnen dealen en daar dan weer over delen etc. Lijkt me voor vrijwel niemand gezond.