Het influencertopic #26

Als ik afga op wat zij zeggen dan had Jeroen blijkbaar geen wettelijk gezag. Hij gaf in een reactie onder een video aan dat hij beide evenveel zeggenschap wil. Dus ik denk dat hij gewoon gedeeld wettelijk gezag wil omdat ze dat destijds nooit goed hebben geregeld. Gedeeld wettelijk gezag zegt verder niks over hoe je je ouderschapsplan vormgeeft (dus hoeveel tijd het kind bij iedere ouder doorbrengt). Co-ouderschap op zo’n afstand lijkt me echter vrijwel onmogelijk zodra een kind leerplichtig is.

Maar goed ik snap eigenlijk niet zo goed dat ze dit niet meer privé houden en dat Sophie hier lollige tiktoks over maakt.

9 likes

Ja dat snap ik sowieso nooit bij haar, ze zoekt echt veel aandacht. Laatst plaatste ze ook 1 waarin iets stond van dat ze geen relaties kan behouden. Dus ik dacht huhh is het weer uit met haar nieuwe vriend? En vervolgens plaatst ze een foto van haar vriend. Snap er niks meer van :joy:

7 likes

Volgens mij woont hij in Wassenaar dacht ik? Is nu ook al niet om de hoek bij Tiel

7 likes

Wtf, die beryl groeven in dr voorhoofd :smiling_face_with_tear::exploding_head:

Sorry daar is geen beweging in te krijgen hoor?

3 likes

Ik dacht oké toch ff opzoeken wie die meid is

Die kan je niet veel plasticker hebben idd :joy:

8 likes

Nee idd, als dat groeven zijn, ben ik een opgegraven veenlijk. In dat voorhoofd is geen plek meer voor nog meer fillers/botox.

23 likes

Ik denk dat ze isa bedoelde lol

9 likes

Dan heeft @Karl_Lagerfeld niet goed gelezen🤪

Ik noemde Beryl(die ik niet kende) en hoeveel ouder zij leek door botox en filler en hoe vaak ik dat bij jonge meiden vind die met 20 al zoveel doen. Laat je echt ouder ogen.

1 like

Ik dacht dat het over isa (Lisa?) ging inderdaad!

8 likes

Huh nee jij had het over isa. Misschien moet je zelf even teruglezen? :sweat_smile:

6 likes

En verder niet om botox te verdedigen want dat is niet nodig maar zie fillers en botox echt veel te vaak in dezelfde zin genoemd worden.

Terwijl het echt anders is en je botox meestal niet eens ziet. Geeft juist een mooie gezonde glow ook. Geniet maar met mate 🩷🩷🩷

Fillers daarentegen ja mag je bashen. Kan ook mooi zijn maar ook wel eens niet zo mooi.

25 likes

Zo’n glimmend voorhoofd, is dat botox of fillers?

4 likes

Botox.

1 x geprobeerd maar ik vind t fijn als mn kinderen zien dat ik boos ben en dat lukt dan dus niet hè.

:angry:

12 likes

Eens. Botox legt alleen je spier lam dus verandert verder niks aan je gezicht. Door te veel filler lijken mensen oud.

9 likes

Niet mee eens hoor. Teveel zie je heel duidelijk. Dus wel eens dat ik met mate gewoon mooi vind, maar met teveel lijk je wel degelijk oud.

Ik heb het 1x gedaan, en toen had ik toch een beetje laten bijspuiten en gelijk spijt haha. Echt idd zo een strak glimmend hoofd, en ik vond ook dat ik daardoor beetje horens kreeg door die botten boven m’n wenkbrauwen hahaha.

8 likes

@JustinBieber speciaal voor jou even teruggelezen. De eerste zin gaat idd over Isa.

De zin erna zeg ik letterlijk Beryl ken ik niet maar blabla botox.

4 likes

Ik vind dat je te veel botox echt wel ziet en ook niet mooi is. Maar ik denk dat die mensen die er ouder uitzien vooral (te) veel doen. Met name filler vind ik snel een oudere look geven en juist als je zo jong bent (en dus basically geen rimpels) doen botox en filler je ouder lijker, naar mijn mwning.

Ik heb zelf ook botox, dus op zich ook daar geen haat tegen hoor😅, al vind een opmerking over groeven en beter had iemand botox gedaan wel bizar tbh.

5 likes

Maar je hebt het de 2 posts daarvoor over hoe je isa veel ouder inschatte. Waardoor op mij iig je hele botox verhaal ook op isa sloeg en niet alleen op beryl.

3 likes

Wth hebben we het over? Ik heb het inderdaad in een andere post over Isa, en in die post/zin over Beryl :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jullie bedoelen denk ik allebei dat beryl gebotoxt is en isa niet (en er daardoor ouder uitziet).

Ik vind overigens isa er helemaal niet zo oud uitzien. Haar levensstijl is wel wat ‘ouder’ dan de gemiddelde 29 jarige maar dat komt omdat ze veel geld heeft. Zou haar geen 35 schatten.

7 likes