Misschien is het hier al gezegd, maar iemand al de vlog van monica geuze gekeken? Het is wel 10 dagen terug maar ik kon nu pas kijken haha. Wel leuk dat ze af en toe vlogt maar ik vond haar vlog een beetje saai dat matcha halen de hele tijd. Maar ik kijk het dan omdat als Kaj er in voorkomt is wel grappig:sweat_smile:
.
Vind ‘m ook saai, vond die van Coachella ondanks Romee veel leuker. Maar loef het sowieso dat ze sporadisch weer vlogt.
Zogenaamd Succesvol is ook begonnen met vloggen, leuk wel vind ik!
Ohh die had ik moeten weten!
Leonie ter Veld lijkt ook steeds negatiever te worden. Heeft ze een lekkere massage geboekt en ook daar weet ze weer iets negatiefs over te zeggen.
Ze komt wel eens voorbij op m’n FYP maar ik vraag me af of ze echt zo is of dat het gewoon raigebait is voor volgers haha. Wel bijzonder geval ja ![]()
Mijn eerste gedachte, hem kennende gaat er een stylist tegenaan dus het zou best iets kunnen worden. Maar heb het even opgezocht op funda, en bedenk me nu, zeeeeeer onhandig zo’n ‘‘rond’’ huis?? En om er iets leuks van te maken moet je naar mijn idee écht alles onder handen nemen lijkt. Het terras kun je naar mijn idee door het oppervlakte, weinig mee, iig te weinig om echt uit te stralen dat je heel veel geld hebt. Wat zijn ook die 2 ‘‘waterputten’’ aan die ketting aan beide kanten? Oh, 3 aan de achterkant zit er ook nog een. vliegt het huis weg anders?
is het kunst?
Moet je nu serieus, door de garage naar de keuken? Oh, dit is een 2e keuken. Master bedroom zit als ik het goed heb in de ‘‘kelder’’ daar tussen zou je dan de woonkamer hebben en dan 1ste verdieping de andere 2 slaapkamers, lijkt me met kleine kindjes ook niet prettig. Heel het pand lijkt me ook niet optimaal benut, die badkamers lijken alsof ze heel klein er ingebouwd zijn terwijl ze zo’n ‘‘vleugel’’ hadden kunnen opvullen.
Kortom, wil je er iets van maken lijkt het alsof je echt volledig moet strippen, breken, bouwen. Dus ik ben super benieuwd wat het gaat worden.
Ik heb je bericht aangepast en de link eruit gehaald. Lijkt me niet te bedoeling.
Wel weer veel content, en met baby erbij kan hij weer een jaar vullen ![]()
Sophie Ousri die haar hond achterlaat bij de “opvang” (buren)
als ze gaat verhuizen. Ik hoop dat het klopt wat ze zegt, dat hij daar gelukkiger zou zijn dan als hij mee zou gaan…
ik had nav dit bericht wel een ander verhaal verwacht dan dat het was eigenlijk. ze laat haar hond bij de buren omdat hij daar al heel vaak was, een eigen plek heeft en veel met andere honden speelt. ik ben absoluut geen fan van huisdieren wegdoen maar dit klinkt niet vergelijkbaar met al die gare influencers die van hun dieren af willen omdat het ff niet meer uitkomt
Ja ze schrijft zelf ook dat ze zijn welzijn vooropstelt en zo klinkt het ook. Ze maakt wel echt pijnlijke keuzes zeg, verhuizen van waar ze zich zo thuis voelt zodat haar kind beide ouders dichtbij heeft. En dan nu met haar hond. Knap en sneu.
Echt bewonderingswaardig dat ze deze keuze heeft gemaakt i.p.v. verder procederen. Hopelijk gaat ze zich in Rotterdam heel snel thuis voelen en krijgt ze er veel voor terug enzo want ze offert echt heel veel op ![]()
Haha die titels van Mascha’s vlogs blijven me vermaken:
‘Je ziet hier vrij uitgebreid hoe ik linzensoep maak’
Om vervolgens alleen te zien hoe ze soep in een blender schept
Ja, dat viel mij inderdaad ook al op
Danique die het geweldig vindt wanneer Pieter zegt dat de vvd wil bezuinigen op de WIA
Volgens danique zijn we een vies vet land aan het worden en hebben Nederlanders gewoon een schop onder hun reet nodig.
Haar man noemt het een mentaliteitsshift.
Prinsjesdag is toch in de lente?! ![]()
Ik ging net voor de grap even de reviews van haar kledingwinkel/webshop lezen. Nou, die waren niet best
Op Google heeft ze maar een 2,8/5.
Ik vind haar sowieso wel één van de minst likeable influencers die ik ‘ken’. Door die podcast ben ik haar zo onsympathiek gaan vinden.
Ja ik zag dit ook voorbij komen. Word hier echt intens verdrietig van. Ook van alle eikels die het met ze eens zijn. Gun ze bijna dat ze van de trap af vallen en niet meer kunnen werken