Haha als er ooit naar buiten zou komen dat zij een tiran is op de werkvloer zou me dat zo niet verbazen ook
Dat is toch al naar buiten gekomen haha? Allemaal stagiaires die uitgebuit werden etc
Zij heeft toch ook gewoon geluk gehad met Monica als vriendin, die in haar vlogs MW al promootte.
En rijke ouders volgens mij. Ze heeft op Nyenrode gezeten.
Edit: waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ze niet hard gewerkt heeft om te komen waar ze nu staat, maar het is wel net even wat makkelijker risicoâs nemen als je wéét dat er een vangnet is.
Polyester meuk webshop.
Ja er zijn natuurlijk ook gewoon situaties waarin een dier echt een beter leven heeft in een ander huis (of waarbij je anders zelf ten onder gaat).
jeugdtrauma
Ik ben nog steeds heel boos en verdrietig dat mijn moeder (eigenlijk natuurlijk ouders, maar het kwam op haar neer) onze twee herders âwegdeedâ na/tijdens de scheiding van mân ouders, nadat ik altijd geleerd had dat je een huisdier voor het leven neemt. Maar 25 jaar later zie ik wel dat die honden gewoon bot vingen in die situatie en dat ze in de gezinnen waar ze zijn herplaatst veel meer liefde en aandacht kregen dan dat ze bij ons kregen en haalbaar was.
Ik had alleen dat stukje gezien, maar het kwam echt over alsof zij denkt dat het over de WW gaat. Zou ze echt zo dom zijn of misgunt ze echt mensen die te ziek zijn om te werken
Altijd als het over huisdier wegdoen gaat moet ik denken aan Lul Kleine die tegen die interviewster zei: âHeb je er een probleem mee dat je me hondje niet meer ziet op instaGRAM??? Het is 2019 mevrouw, moet je me hond zien op instaGRAM??â
Ben benieuwd hoe anderen hier naar kijken, maar vroeger vond ik Anna nooshin echt leuk om te volgen (toen ze nog vlogde); leuke kleding en vond haar wel inspirerend in wat ze bereikte en haar ambitities. Terwijl als ik nu op haar tiktok af en toe kijk dan heb ik dat totaal niet meer, terwijl ze nog steeds wel indrukwekkende dingen doet en succesvol is. Vind haar stijl ook niet meer zo boeiend en iets goedkoper ofzo?
Dat half Engels praten is ook niet om aan te horen
Sterke âstudiesemester in Amerika gedaan en kan nu geen Nederlands meerâ vibes
Love it hahah
Ja
Ik sluit beide gevallen niet uit. Vind haar sowieso niet snugger overkomen, maar daarnaast echt een meangirl. Hoooop dat ze nu lekker gecanceld wordt met die stomme polyester meuk
Ik vind dat van dat hele walgelijke groepje. Hele nare vibes brrr
we hebben lang niet gepost dat we monica niet leuk vinden he? wordt weer eens tijd
Idd. Dat tomatenpuree filmpje was ook weer een topper.
![]()
Volgens mij spreekt ze ook Engels met haar dochter, althans zij mixt ook Nederlands en Engels a la mama. Vind onnodig Engels taalgebruik ook heel annoying, niet alleen bij Anna maar bij meer influencers. Je hoort dit ook echt terug bij tieners, vraag me af of hier een verband is.
Haha doe je dit nu bewust ![]()
![]()
Heel internationaal avec een vleugje Francais oui oui
a
ja ik zag dit ook pas in een tiktok, vond het ook apart? farsi zou ik nog begrijpen maar engels lijkt me zo onnodig