Het influencertopic #26

zonschade doet bij allebei ook flink wat vgm

11 likes

Nou isa laat zich ook mega erg verbranden ze is gewoon knalrood en heeft het over een tan

6 likes

Ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar Leonie ter Veld zit lately echt in mijn irritatiezone

8 likes

Dat TikTok shop is pas sinds vandaag live in Nederland en ik stoor me nu al mateloos aan hoe het gebruikt wordt. Iedereen en z’n moeder is ineens gezichtsmaskers en random beauty producten aan het promoten waar je ze nog nooit over hebt gehoord.

Ik gun iedereen een extra zakcentje hoor, maar zo zonde van influencers die normaal echt leuke video’s maken die dan nu ineens hun hele TikTok vol spammen met meuk.

10 likes

Ik zie dit nergens? Hoe kom je op tiktok shop dan? Snap t concept niet helemaal geloof ik.

2 likes

Als dit onder een video staat is het een TikTok shop video.

Je kan vanaf nu dus rechtstreeks naar een product linken vanuit je video. En dat zijn dan producten uit de TikTok-shop. Als iemand dat via jou koopt, verdien jij daar dus geld mee. En dat is nieuw sinds vandaag en nu kunnen Nederlandse influencers dus voor het eerst ook geld verdienen direct via TikTok zelf.

(Random voorbeeld dit hoor, niet iemand die ik volg)

5 likes

Oohh wow wat sick. Dus influencen on steroids?

2 likes

Het kan al vanaf 1000 volgers volgens mij, dus ook de ā€˜reguliere’ mens kan er mee gaan verdienen.

6 likes

We are so doomed :joy:

18 likes

Ik vind haar leuk om te volgen, maar ik kan die ā€˜zij die blabla groet u’ die ze altijd gebruikt NIET aan.

13 likes

Of haar constante ā€˜snode plannen’

12 likes

Hahaha ā€œje luie meidā€

8 likes

Ik vind Joy leuk maar dat nieuwe lifestylemerk wat ze nu uitbrengt lijkt meer op een Kruidvat samenwerking🄲

Misschien heel niche. Maar sinds wanneer ziet de zus van Anna Nooshin (Aida) er uit als een Kardashian met BBL?
In mijn hoofd was zij het tegenovergestelde, zo herinner ik me haar van lang geleden. Ik kwam ineens weer langs haar Instagram.

5 likes

Jesus ziet er niet uit. Dat is wat succes met je doet of geld?

7 likes

Meer de Temu versie.

10 likes

ja ik vond dat ook zo schokkend, toen ze zelf vlogde liep ze altijd in makkelijke kleding zonder makeup enzo. toen was ze volgens mij net moeder geworden dus misschien was ze daarom minder met haar uiterlijk bezig maar die look qua bbl en lippen enzo is wel echt een contrast

6 likes

Volgens mij zag ze er altijd zo uit alleen kleedt ze zich anders. Haar stories uit 2022 zien er hetzelfde uit in elk geval.

2 likes

Wow die billen zijn echt heftig

8 likes

Heel fijn dat de zus van Anna Nooshin even een vleeskeuring heeft gekregen, lijkt dumpert wel hier

17 likes