Het influencertopic #26

Haha ja, massaal BBL’s nemen gaat echt het patriarchaat omver werpen😅

Ik heb geen kritiek op haar individuele keuze als vrouw, maar bekritiseer wel dergelijke (maatschappelijk gedragen) schoonheidstrends of -idealen en het gemak waarin ingrijpende cosmetische operaties genormaliseerd worden.

5 likes

Dat is toch logisch. Niet iedereen heeft op dezelfde dingen kritiek. Hoe zie je het voor je? Mag degene die kritiek heeft dat alleen uiten als ze ook kritiek heeft op andere dingen?

5 likes

Lousje post een verhaal waarin ze aankondigt dat er vanavond “juice” online komt.
Ik ben benieuwd.

4 likes

Ws heeft ze een vruchtenboom geplant ofzo

6 likes

Of weer een kind ontvoerd…

12 likes

Ligt het aan mij of lijkt Vic Cle zo’n beetje alleen nog maar gesponsorde dingen te delen?

8 likes

Ze is/was daten met een man die na drie dates al geld wou voor een ziek kind. Toen zei ze nee want ongelijkwaardig blabla en ging ze reizen. Daarna kwam ze terug en zei hij dat ze zijn vriendin was of andere mensen hadden hem gebeld dat zijn vriendin er weer was ofzo. Ze zei nee net 3 dates gehad doe normaal. En ze had een andere man ontmoet die ze ook knap vindt. Maar volgens andere mensen is hij al met twee andere witte vrouwen getrouwd. Hij zegt van niet want is allemaal jaloezie. Toen kwam ze die eerste weer tegen en zei de tweede dat de eerste ook getrouwd is met een witte vrouw. Eindstand d’r nieuwe type is mannen met rasta haar maar daten is daar onmogelijk.

12 likes

De schrijvers van GTST zouden nog inspiratie kunnen halen uit haar verhalen

20 likes

Ik cringe zo hard op hem. Hij noemt zichzelf non influencer ofzo, kritisch op typische influencers? aanvankelijk was hij verfrissend met zijn sketches, maar intussen is hij zelf een dikke vette cringefluencer met een influencer bureau en vreselijke spondeals die ontzettend het sponsorleven leeft. Ook veel onethische sponsor partners ook. Ik heb hem allang ontvolgd omdat ik het niet meer trok

51 likes

Ja vond hem ook wel leuk, nu is het zo’n typische Amsterdam-dude. Funda horror vond ik wel leuk altijd.

8 likes

Zij leeft echt 3 levens in 1.5 week

2 likes

Het werkt ook door bij de influencers die bij dat bureau zitten. Ik vond Maysa (de Oliviera) heel leuk om te volgen maar zij zit nu ook bij dat bureau en sindsdien vind ik haar content ook een beetje cringe.

8 likes

Ik vond hem altijd best leuk tot hij zich verlaagde tot TKMaxx sponsordeals. Idd altijd grappen maken over andere influencers maar zelf je ziel verkopen aan zo’n rommelwinkel

13 likes

Hij maakt ook altijd alleen maar grappen over vrouwen en hij heeft funda horror ook gejat van Aafke Romeijn. Die dat trouwens veel leuker deed.

13 likes

De ex van thomas berge woont in mijn buurt en kom ik best vaak tegen. Volgens mij mag ze haar kinderen van hem niet meer herkenbaar in beeld brengen want die zijn nu geblurt. Alleen als ze dan bijvoorbeeld filmt op een openbare plek, filmt ze wel gewoon andere kinderen die worden dan wel gewoon gepost. Echt zo irritant vind ik dat

15 likes

kan/wil niet slapen en ben weer ff op tiktok en wil even melden dat donnafaya en pas&sil de beste tiktokkers zijn van het moment

en hoop dat pas en sil VOOR ALTIJD vriendinnen blijven

6 likes

Ik wil pas en sil zijn

6 likes

kook :heartpulse:

6 likes

Ik heb nog nooit van deze mensen gehoord :joy:

27 likes

Donnafaya kende ik nog niet maar love pas en sil :heart:

2 likes