Het influencertopic #26

dit lijkt me weer het moment om naiza te promoten, zij is echt grappig. qua nederlandse tiktokkers vind ik ook paramitha, psychologietrut (maar zij heeft niet zo veel volgers helaas), kimberley en natuurlijk emma de thouars leuk

7 likes

Het is weer zover, Lotte verkoopt al haar gesponde creami fabrics /bjorn borg /armed angels. Ik vind dat zo’n armoe. Je krijgt geld om dat spul te promoten, zal me niets verbazen als Vinted an sich ook een spondeal is en dan verdien je ook met de verkoop van je gekregen kleding.

16 likes

Wat ik me dan wel afvraag is of ze de waarde van de gekregen producten netjes bij de belastingdienst opgeeft als inkomen/winst. En of ze de kleding vervolgens onttrekt uit de onderneming om ze zelf te dragen tegen de marktwaarde om ze dan na een tijdje in de privé sfeer te verkopen op Vinted. Of dat ze de kleding nooit zelf draagt en na een tijdje zakelijk verkoopt.

8 likes

Ik vind haar zo’n skeer en schraal wijffie altijd met dit soort shit.

7 likes

Vind haar altijd zo zuinig, echt saai. (Edit, grapje ik dacht liefs Lotte hehe)

Maar goed los van dat, elke Influencer die gratis gekregen spul verkoopt moet zich gewoon kapot schamen. Geef het aan je vriendinnen, een kennis die het minder breed heeft, een goed doel…

Of nog beter, neem het niet aan als je het niet draagt/gebruikt :clap::clap::clap:

15 likes

Was dit is een story? Ik wilde even kijken en judgen, maar kan het niet vinden.

Het is liefslotte toch?

3 likes

Nee mamalotje

3 likes

Wedden dat haar redenatie is dat ze alle maten opgestuurd krijgt van de merken en het niet draagt dus dat is dan zonde. Maarja ze kan toch ook gewoon de maten die ze niet past terugsturen naar dat bedrijf of het doneren of weet ik veel.

7 likes

Dat zegt ze inderdaad. Maar als je ook al zo lang samenwerkt kan je toch tegen dat bedrijf zeggen: stuur me alleen maat M ofzo?

6 likes

Niet heel gek dat ze gewoon geld wil verdienen toch. Hoop dat volgers iig doorhebben dat die producten dus niet zo geweldig zijn dat ze die draagt tot ze versleten zijn

6 likes

Ja dat snap ik ook niet, kan me ook niet voorstellen dat bedrijven er blij mee zijn als het wordt verkocht op Vinted ofzo?

5 likes

Nah zo’n Lotte is dan toch wel echt een ander slag mens dan een Mascha die ongebruikt PR spul altijd naar het blijf van mijn lijf huis oid bracht. Ik vind het richting de bedrijven die het geven niet boeiend maar jeetje je hoeft niet altijd overal aan te verdienen.

29 likes

Had zij een paar jaar geleden niet allerlei dilling spul te koop staan waar de gaten inzaten? Zoiets staat mij nog bij. Dat vond ik toen echt zo triest.

7 likes

Ooh. Ik dacht creamy fabrics en armedangels, dus moest aan haar denken. Maar het is zo’n andere dertien in een dozijn influencers haha

4 likes

Wow ik ging kijken en bizar hoeveel van die creamy basics, wat een verspilling ook. Ook wel tekenend als je met zo’n bedrijf samenwerkt zeg. En de prijzen zijn ook echt hoog op Vinted

7 likes

Zoiets herinner ik me ook, leggings met stift erop en gaatjes erin die dan nog goed waren voor buitenspelen ofzo.

4 likes

Noor de Groot post een TikTok over dingen waarom je niet jaloers op haar hoeft te zijn en noemt dan haar scheiding, haar paniekstoornis en dat alles vanaf 2011 online te vinden is over haar. Ze vergeet alleen 1 ding… dr nieuwe verkering, daar is ook níemand jaloers op.

43 likes

Hoe zou het komen dat alles over haar online te vinden is?

29 likes

Ach guttegut, wat zielig

9 likes

Ik ben ook echt zo klaaaaar met die ads daarvoor. Heb al een aantal mensen ontvolgd. Het gaat ook maar door, echt zo verspillend.

6 likes