Het influencertopic #26

Hahaha ik ontvolg ook juist altijd mensen die allemaal troep promoten. Die reclame werkt op mij juist anti allemaal.

Wat ik zie koop ik dus juist echt niet. Ik erger me er allesn maar aan.

10 likes

Ja zie het ook telkens bij Michelle. Volgens mij is het gewoon TEMU/Shein-troep.

6 likes

Shapewear voor haar maat XS promoten. Het ziet er gewoon ook uit alsof het van Shein komt

3 likes

En een push up bh met daarbij de tekst ‘we weten allemaal dat ik plat ben’.

4 likes

Hoe zou die scheiding komen?

10 likes

Ik ben per ongeluk op de pagina club Wally beland, work out platform van Wouter Peelen. Maar ik blijf me bij deze man verbazen over hoe deze objectief gezien aantrekkelijke man ZO onaantrekkelijk over kan komen puur door zijn uitstraling.

30 likes

Ik ging even kijken. Hij straalt een en al uit dat hij bezig is met wat de wereld van hem denkt en dat werkt inderdaad afstotelijk

10 likes

Dit vind ik ook zĂł erg. Echt zon insufferable guy.

9 likes

Hoe dom zijn die mensen die denken dat die AI foto van sanneke d’r zoontje echt is? Met vaderdag dienblad :joy:

13 likes

Amelia Liana is getrouwd, ze heeft haar relatie helemaal geheim gehouden

12 likes

Blijf dit zo random vinden

6 likes

Heel weird dat ze een paar maanden geleden nog een video had over ‘single zijn als dertiger’. Zou het dan zo snel zijn gegaan?

5 likes

Ik vind dat ook wel raar inderdaad, want ik weet nog dat ik dacht wat leuk dat er een influencer is die laat zien dat ze happy single is in haar dertige jaren. En ze heeft heel veel steun gekregen van singles die zeiden dat ze blij zijn dat ze niet de enige waren. Maar nu was dat een leugen?

11 likes

Wow ik vind het zo raar als mensen dat doen? Dan ben je toch meteen je geloofwaardigheid kwijt?

11 likes

Maar hoezo? Ze is misschien toch wel gewoon single geweest in haar dertiger jaren
 alleen op dit moment niet meer. Vind dat altijd zo bijzonder dat het lijkt alsof mensen denken dat ze een soort van recht hebben om maar alles over het leven van een influencer te weten.

5 likes

Het gaat er niet om dat iemand alles moet delen en mensen ‘recht’ hebben om alles te weten? Gaat er vooral om dat zij een serie maakt over single zijn als dertiger terwijl ze nu ineens getrouwd is? Ze heeft dus een verdien model gemaakt van een thema dat niet op haar van toepassing is, terwijl ze deed alsof dat wel zo was, dat is toch raar?

24 likes

Hoe weet je dat het niet waar is? Misschien was ze ook single terwijl ze dertig was.
Daarbij misschien ook beetje naĂŻef als je inmiddels niet beseft dat niet alles wat influencers posten waar is. Het is simpelweg hun werk om een bepaald plaatje/idee aan jou te verkopen.

4 likes

Ik vind het heel goed dat ze het prive heeft gehouden, vooral na de vorige keer dat haar verloofde de bruiloft heeft gecanceld nadat ze er heel veel filmpjes over had gemaakt op youtube. Maar ik snap dan niet dat ze doet alsof ze single bent bewust door filmpjes te maken over single zijn en hoe zwaar dat is, en dat ze dan een relatie heeft en verloofd is. Ze had ook niets kunnen posten over haar relatiestatus. En ik denk dat ze juist hiermee veel geld gaat verdienen want ze wilt niets meer prive houden nu ze eenmaal getrouwd is, er komt een Q en A en advertentievideos met Charlotte Tilbury.

6 likes

Ze heeft nu ook haar trouwjurk laten zien. Ik had iets veel extravaganters verwacht. Ze heeft al het geld van de wereld om Ă©lke jurk te kiezen, en dan gaat ze voor zo’n saaie enorme lap effen witte stof (staat haar goed, daar niet van, en vast onbetaalbaar)

Het heeft ook iets heel gek om een hele shoot van haar alleen op haar trouwdag te zien, alsof er geen partner was

5 likes

Ik vind haar jurk dus echt prachtig! En ik denk dat ze toch is getraumatiseerd doordat ze bij haar vorige verloving zoveel videos heeft gemaakt voor de voorbereidingen dat ze nu misschien heeft gedacht ik doe het duur maar houd het klein. Haar zusje is ook getrouwd en hun familie is schatrijk en haar zusje had echt een winter wonderland bruiloft, megagroot en duur. Dus ik had dat ook bij Amelie verwacht.

9 likes