Trouwjurken afkraken is per definitie triest.
Ik volg sinds kort Emma Wagemans op insta, ik moet echt vaak lachen om haar video’s. Blijkbaar is ze al heel lang bekend in social medialand maar ik kende haar nog helemaal niet.
Ze was ooit eens de bestie van Alice Olsthoorn.
Emma is ook echt een leuk mens, super aardig!
Ik ken haar ook pas sinds een jaar via TikTok. Moet zo lachen om haar zelfspot. Vind haar heel inspirerend
HAHAHA omg ik heb dit zelf ook een keer gedaan met vrienden ![]()
Het was fucking vies. Maar wel heel veel gelachen.
Zij is zooooo hilarisch. Ken haar nog van Vine (of het was Instagram, in ieder geval jaaaaaren geleden). Ze heeft ook een podcast met de meest unhinged titels.
Waarom zijn ze geen besties meer?
Al die influencers met die Every maaltijden. Misschien smaakt het heerlijk maar ik vind niks van wat ik ervan gezien heb, er lekker uit zien ![]()
Ik zag 1 iemand reclame maken voor zonwering met zuignappen en nu zie ik het overal. Lijkt me ook niks, teveel gedoe
Ik zag het van de week ook bij 1 iemand voorbij komen. Wij zitten te denken om dit te kopen voor de ramen boven. De ramen gaan naar binnen open dus we kunnen het dan makkelijk eraf halen/erop doen en met warme weken kan het boven prima blijven hangen. Als in, maakt niet zoveel uit dan het dan ook overdag donker is boven. Als het dan een paar graden koeler blijft dan slapen we er wel beter door haha.
Heeft iemand er ervaring mee? Blijven die zuignappen wel goed zitten? En misschien een tip voor waar te kopen, zit nu op amazon te kijken…
Super chilllllll, wij hebben deze op de babykamer en laten m nu gewoon 24/7 zitten
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0C19HRBCX?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title
Wij hadden in ons vorige huis zonnescreen met tourniquets. Deze zijn er ook af te halen, nadeel was wel dat we in het kozijn moesten boren. Het scheelde wel een paar graden!
Met zuignappen werd niet aangeraden, omdat we hr ++ glas hadden
Maar dit is voor binnen toch? Wij willen zoiets voor aan de buitenkant van de ramen. Binnen hebben we al verduisterende rolgordijnen en gewone gordijnen.
Ja heb ik al een paar jaar van sun eclipse. Scheelt wel een paar graden. Laat het gewoon het hele seizoen hangen altijd.
Wij hebben ze van Suneclips. Opplakken is even een gedoe met die zuignappen eerst in kokend water en ramen schoonmaken, maar met max 45 minuten zit het op alle ramen. Het zit het hele seizoen muurvast.
Ze zijn wel lekker maar porties klein
Ik heb ze ook van Sun eclips, al een paar jaar. Werkt heel goed, en het kan zeker op hr++ ramen.
Vind het ergens wel jammer dat Sophie O deelt dat ze zoveel is afgevallen door stress en dat als iets “ positiefs “ plaatst inclusief haar lichaam te laten zien