Het influencertopic #26

Ze krijgt ook heel veel commentaar en daar gaat ze wel lekker op geloof ik.

8 likes

Ja vond haar wel leuk maar vind dr laatste video’s wel ziek apart

13 likes

Ja ik schrok gister ook van een post op snapchat, dat ze “gewoon geen eetlust meer heeft” wtf?! En dan lachend/dansend haar buikspieren showen. Huhhhh?!

8 likes

Ik vind Sophie wel al langer “hihaho het gaat slecht met me” vibes hebben eigenlijk. Op de momenten dat het niet lekker gaat.

20 likes

sinds ze is afgevallen vind ik haar content sowieso niet meer leuk. eerst vond ik haar echt wel grappig maar nu is het alleen maar skinny dit skinny dat. dus ik heb haar een tijd geleden ontvolgd. wel heel sneu dat het zo slecht met haar gaat.

18 likes

Sorry maar dit is toch gewoon Sophie ten voeten uit? Niks nieuws of vreemds en mijn inziens in de lijn van haar eerdere posts. Altijd dat “”””grappige”””” cynisme

6 likes

Ik heb de maaltijden van Every geprobeerd en het smaakt inderdaad net zoals het eruit ziet. Ik vond 1 maaltijd lekker en de andere maaltijden waren zo smakeloos.

5 likes

Het werkt bij ons al jaren goed

4 likes

Koning Cringe weet niet hoe cringe gespeld wordt.

Past wel mooi in het totaalplaatje.

Saampjes.

44 likes

Grinch

13 likes

Haha mijn vriend doet dit ook zelfs nadat ik hem hierop verbeterd heb :sob: hoe kom je erop

10 likes

24 likes

Glitterplaatjes lettertype a 2003 vibe ook wel dit

10 likes

Zo inderdaad, moest heel goed mijn best doen om te lezen wat er nou precies staat.

2 likes

Zin om mijn cu2 pagina een make over te geven :rose::sparkles:🩷:eye::eye::star:

13 likes

Lisanne leeft heeft weer 300 stickers gekocht hoor, want ze had er nog maar 60.0000

10 likes

Ik ken haar eigenlijk alleen van hier, maar wat doet ze met die stickers?

Ze heeft geen kinderen toch? Want de gemiddelde peuter gaat binnen 10 minuten door die 300 stickers heen.

15 likes

Ah, nu snap ik eindelijk waarom ze ook wel Lisanne kleeft wordt genoemd

36 likes

Geen idee. Ik denk dat ze een koopverslaving heeft

5 likes

Bijna wel

2 likes