Sorry maar dit is toch gewoon Sophie ten voeten uit? Niks nieuws of vreemds en mijn inziens in de lijn van haar eerdere posts. Altijd dat “”””grappige”””” cynisme
Ik heb de maaltijden van Every geprobeerd en het smaakt inderdaad net zoals het eruit ziet. Ik vond 1 maaltijd lekker en de andere maaltijden waren zo smakeloos.
Het werkt bij ons al jaren goed
Grinch
Haha mijn vriend doet dit ook zelfs nadat ik hem hierop verbeterd heb
hoe kom je erop
Glitterplaatjes lettertype a 2003 vibe ook wel dit
Zo inderdaad, moest heel goed mijn best doen om te lezen wat er nou precies staat.
Zin om mijn cu2 pagina een make over te geven ![]()
🩷:eye:![]()
![]()
Lisanne leeft heeft weer 300 stickers gekocht hoor, want ze had er nog maar 60.0000
Ik ken haar eigenlijk alleen van hier, maar wat doet ze met die stickers?
Ze heeft geen kinderen toch? Want de gemiddelde peuter gaat binnen 10 minuten door die 300 stickers heen.
Ah, nu snap ik eindelijk waarom ze ook wel Lisanne kleeft wordt genoemd
Geen idee. Ik denk dat ze een koopverslaving heeft
Bijna wel
Ik vind haar zo’n kleuter in het lichaam van een volwassene. En ze slaagt erin om altijd de meest suffe vriendjes uit te kiezen.
Waarschijnlijk omdat ze steeds zo superblij doet over stickers en stickerboekjes.
Ohhh sannevanlierop die haar hond meeneemt naar Spanje en dat op iedere foto die hond met haar tong uit haar mond zichtbaar is terwijl ze in de zon over die (warme) straatstenen loopt
maar goed is natuurlijk wel super leuk voor de instafoto’s
Geen idee wie dit is maar ik ging kijken en ik snap eigenlijk niet waar je het over hebt? Zie juist berichten over ‘s ochtends wandelen en daarna binnen want te heet, in haar story een waarschuwing voor oververhitting en asfalt is heet, de foto’s met zon zijn duidelijk late avondzon, zie geen enkele foto van de hond op asfalt (alleen lichte stenen in de schaduw). Of vind je dat ze sowieso niet naar Spanje op vakantie had moeten gaan met haar hond?