Ik vind haar zo’n kleuter in het lichaam van een volwassene. En ze slaagt erin om altijd de meest suffe vriendjes uit te kiezen.
Waarschijnlijk omdat ze steeds zo superblij doet over stickers en stickerboekjes.
Ohhh sannevanlierop die haar hond meeneemt naar Spanje en dat op iedere foto die hond met haar tong uit haar mond zichtbaar is terwijl ze in de zon over die (warme) straatstenen loopt
maar goed is natuurlijk wel super leuk voor de instafoto’s
Geen idee wie dit is maar ik ging kijken en ik snap eigenlijk niet waar je het over hebt? Zie juist berichten over ‘s ochtends wandelen en daarna binnen want te heet, in haar story een waarschuwing voor oververhitting en asfalt is heet, de foto’s met zon zijn duidelijk late avondzon, zie geen enkele foto van de hond op asfalt (alleen lichte stenen in de schaduw). Of vind je dat ze sowieso niet naar Spanje op vakantie had moeten gaan met haar hond?
Ja ik denk eigenlijk ook wel van het laatste, maar terechte vraag! ik denk gewoon dat je die hond er geen plezier mee doet, maar vooral jezelf (en je Instagrampagina) en dat stoort me denk ik
(En ja ik weet dat een hond warmte verliest via zijn mond)
bedoel dit soort foto’s:
Ik vind het nogal selectief dat je bij die ene foto dan de tekst er af snijdt:
Ja ik weet niet, misschien kan je beter naar Noorwegen gaan maar het wordt hier in Nederland ook takkewarm. Ik vind ook niet dat die hond er op alle foto’s die je kiest oververhit uitziet, en er zijn ook genoeg foto’s waar die tong überhaupt niet te zien is. En ze post juist duidelijk en expliciet dat en hoe ze rekening houdt met de hitte
Ik heb geen idee wie dit is maar ik krijg van een korte blik op haar Instagram juist het idee dat ze heel goed rekening houdt met haar hondje en juist moeite doet en haar vakantie aanpast zodat ze samen met haar hondje op vakantie kan
Ik heb alle foto’s gecropped omdat ze anders heel groot waren. Klopt dat ze erbij schreef dat ze in de ochtend wandelde en ervoor waarschuwt dat je niet 's middags moet lopen, maar ik vulde wel in dat ze niet al die activiteiten om 08.00 al deed voor de hitte, maar goed, dat weet ik inderdaad niet op basis van de foto’s (en is in the end ook niet mijn business).
Het klopt dat het in Nederland ook heet is, maar dan zie je (los van een enkeling die het niet lijkt te begrijpen) ook weinig honden op straat vanwege de hitte. Misschien ben ik er te overdreven voorzichtig en alert in (ook met mijn hond), dat kan ook
Ik denk niet dat je overdreven voorzichtig bent (zeker niet met je eigen hond), en heel veel mensen met hond realiseren zich uberhaupt niet goed hoe snel het al te heet is voor een hond, dus ik ben helemaal voor daar aandacht voor hebben en mensen te attenderen/waarschuwen etc. Maar ik vond je post een beetje judgy op basis van heel weinig en lullig de indruk te wekken dat ze haar hond alleen maar meeneemt/heeft voor de instafoto’s terwijl ze er van wat je op instagram kan zien juist rekening mee houdt, dat ook vermeldt etc.
Ja, daar heb je een terecht punt. Mijn bericht was ongenuanceerd en te kort door de bocht.
Ik vind het juist heel knap dat ze zoveel is afgevallen en ik vind haar content niet veranderd
Mascha kan ik in een hoop keuzes best verdedigen maar een McDonalds Ad met big mac mukbang is wel echtttt raar. De reacties onder haar post zijn ook niet mals.
Dat gesmak ook
ook totaal niet geloofwaardig. Zie ze nooit McDonald‘s eten in vlogs, en dan een tijdje geleden een weight watchers samenwerking
Het bedrag dat ze krijgt zal wel opwegen tegen de negatieve reacties die ze van te voren ook wel uit kon tekenen.
De reacties zijn wel écht negatief. Benieuwd of ze dit online laat staan
Dat gesmak is het enige wat geloofwaardig is. Zo eet ze altijd. Die samenwerking met Weight Watchers is echt al jaren geleden.
Ik zie die hele post al niet? Sophie o bedoelen we toch?
Ik vind het een heel ongemakkelijk idee dat er dan zo’n team bij haar thuis komt en dat een arme stagiair zich in dat pak moet hijsen voor die shots. Wat een verschrikking.
Mascha
Volgens mij heeft Mascha echt nog nooit iets offline gehaald wegens negatieve reacties. Zeker een samenwerking haal je niet zomaar offline.
Ik zie het niet meer