Het influencertopic #26

Damn hahaha

4 likes

Ik zag dat McDonalds influencers zocht voor deze campagne en minstens 1000 euro betaalde voor een video, dus zij zal misschien nog wel meer krijgen. En ook negatieve reacties zorgen voor meer views dus ja, ik zou ook wel voor 1000 euro wat bij de McDonalds gaan eten haha

4 likes

Toevallig refereert ze vandaag in haar vlog naar Gregors carriĂ©re bij ‘Maccie’ zoals zij het noemt

3 likes

Heeft ze niet een keer verteld dat ze alleen nog jaardeals doet van minimaal €100.000

6 likes

1000 euro is kleingeld voor haar

22 likes

Voor dat geld zou ik helemaal wel bij de mcdonalds gaan eten

8 likes

Ik moet meteen denken aan die CEO van McDonald’s die bang was om zijn eigen burger te eten😭

12 likes

Wat werd er gezegd? Dat het ongeloofwaardig is of ook ivm Palestina?

3 likes

Allebei. En er waren ook reacties van mensen die een aantal jaar van haar leven hebben gemist en helemaal verbaasd waren dat ze niet meer vegan at.

4 likes

vind je dat echt? ik kan me hier niks bij voorstellen. niemand zegt ook dat het niet knap is maar ik vind die toxic skinny content gewoon niet interessant.

7 likes

Wow ze heeft ze allebei verwijderd zelfs. Dus met die paarse pop en de mukbang

2 likes

Voor mensen die van drama houden, ik kwam in mijn algoritme op tiktok @ Brandon Robert tegen.

Ze hebben ruzie met een vriendin die gaat trouwen en boos op hun is dat hun nu zwanger zijn. Want het was ‘‘haar jaar’’. En nu heeft ze de datum van de bridal party verplaatst naar de datum dat hun de babyshower houden. En moeten hun vrienden dus kiezen.

Sorry als dit het verkeerde topic is. :blush:

7 likes

De beige queen yara mairin heeft een nieuw huis gekocht met een grote groene tuin. Ben zo benieuwd hoe ze dit gaat veranderen in een 50 tinten beige paradijs met beige Ibiza stijl tuin waar het enige groen een olijfboom in een grijze pot is :heart_eyes:

22 likes

Ik heb geen idee of ze verbouwingscontent gedeeld heeft maar ik zet in op een donker houten keuken met een beigekleurig marmeren blad en uiteraard een eiland

9 likes

Volgens mij verdienen zij hun brood met drama haha. Ik kreeg hen ook in mijn algoritme en keek even rond op het profiel, en als het allemaal echt waar is wat ze posten dan snap ik niet dat ze geen leukere vrienden maken. Alles voor de content :sweat_smile:

4 likes

Het is bait, zo fucking duidelijk. Na één filmpje zie je direct dat het allemaal content is die ze samen maken, tis niet eens een beetje goed geacteerd.

8 likes

dat zou me niks verbazen idd. zat zelf ook al te twijfelen of idd niet in scene was gezet. :slight_smile:

5 likes

Ja echt janken, al het karakter uit dat huis slopen en waarschijnlijk die prachtige tuin lekker volgieten met beton, pleisterwerk en grind.

9 likes

En dan nu stories posten alsof er niks is gebeurd :joy: heel benieuwd of er nog een statement komt

7 likes

Ben oprecht benieuwd of ze dan nu wel gewoon betaald krijgt van MacDonalds :eyes:

9 likes