Het influencertopic #26

Ik denk dat het was: crisisbesluit > snel archiveren > maandag tijdens kantooruren overleg met de PR afdeling haha

8 likes

Leuk dat je weer terug bent trouwens

2 likes

leuk te horen, ik was er nog wel hoor maar meer stille meelezer :slight_smile:

aha toch wel ragebait hoor ik hier, dat vermoeden had ik al. vindt vaak wel jammer dat veel verhalen ragbait zijn. Dat als iemand een echt verhaal vertelt op bijv. tiktok ik het vaak niet meer geloof.

1 like

1000 euro is echt ziek weinig? Zeker voor Mc Donalds. Dat kan je echt wel x10 doen.

9 likes

Wow, heeft iemand dat appartement van Rosalie al gezien? Is zij echt zo’n grotere influencer dat ze dat kan betalen?

Ik vind het best een toffe stijl!

5 likes

Wie precies? Love houstour dingen maar geen idee wie dit is

7 likes

Ik dacht nog zo, ik ga niet kijken want “LetLoveRule Grinch” is erg genoeg, maar toen kwam die reel in mn FYP dat BonJoeri een nieuwe tijdelijke woning heeft dus toch even gekeken. Maarrr wat een vreselijke samenstelling van tenenkrommende uitspraken;
“Tnx Chet. Ik had het zelf niet beter kunnen vertellen” na een uitleg over de Abril Bridge bij Lissabon ?! Dat deze boomer Ai gebruikt verbaast me nul maar serieus “Chet?”
“Liefde voor Ambacht” bij een glas wijn gevolgd door “Liefde voor de liefde”
“Mn verse blunstone klompjes” HOEZO ZIJN JE SCHOENEN VERS DOE NORMAAL
“Totaal Cool” over een foto dat hij een surfplank op die bus doet
“Absolute Bijlheid”
“Klappertje van de week hoor” over dolfijnen
De gekke mix van fonts ook de hele tijd, alsof het een WordArt uit 2007 is?
“Saampjes” Gatver
“Bus. Luifel. Laatje. Bedje.” Dit doet me denken aan die truien met boef en oelewappeur meets livelovelaugh
“Duidelijk geen muurbloem” bij de zoveelste net niet flatteuse foto van Lotje
“Jep I know Er is voor ons maar 1 Zon maar hier schijnt ie dan wel weer echt HEUL erg lekker”. Wat Heul? Is dat brabants of iets?
“Best breakfast of the week. En het eten was ook echt heel lekker” JEZUS Joeri wat bedoel je nou dat je poes gevreten hebt als ontbijt voordat je aan de croissants begon? Gatverdamme je familie leest toch ook me dit is toch openbaar en geen swingerswebsite

Om te JANKEN deze Griezel

17 likes

Volgt iemand Joyce van Lankveld? Op tiktok?
Ik vind t wel lekker kneuterig om te volgen, een beetje huismoeke maar wel leuk, zo’n typische brabantse met landelijk leenbakker interieur.
Ik vraag me alleen af, heeft ze geen man? Of werk?

1 like

Ik sluit echt net TikTok af en open dit topic en laatste TikTok die ik zag, was van haar van afgelopen weekend. Ze ging toen naar een hotel om wat af te koelen (maar eerst het gras stofzuigen :rofl:) en in de video’s zie je haar man niet. Dus ik begon ook even te twijfelen. Maar in eerdere video’s heeft ze het wel vaker over haar man, dat die de lunch heeft klaargezet bijvoorbeeld. Vind haar video’s ook heerlijk kneuterig. Ik vermoed dat dit haar werk is.

4 likes

Ja ze heeft wel een man, werk weet ik niet. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat influencen nu al haar baan is. Ze is eigenlijk zo recent begonnen (door haar zusje die er vgm wel haar geld mee verdient). Maar indd ik vind haar ook gewoon gezellig om te volgen

8 likes

Joyce (34) vertelt openhartig aan duizenden volgers: ‘Mijn man was verslaafd vanaf zijn 12de, het beheerste ons leven’
https://www.ad.nl/boekel/joyce-34-vertelt-openhartig-aan-duizenden-volgers-mijn-man-was-verslaafd-vanaf-zijn-12de-het-beheerste-ons-leven~a0d976e9/

6 likes

Zij werkt in de zorg geloof ik, dacht dat ik dat wel eens voorbij had horen komen in een van haar video’s

8 likes

Hey hey hey, associeer ons niet met Bonjoeri alsjeblieft

8 likes

@FrenchWays Dat HEUL komt volgens mij uit een show van Jochem Myjer.

7 likes

Ze heet Rosalie op insta. Komt steeds op m’n for you pagina voorbij

4 likes

Mascha die nu op een event is over obesitas en afvallen maar 2 dagen terug nog een mik bang deelde met Mac Donalds :joy:

14 likes

Want dikke mensen mogen nooit friet eten? Heb de reclame verder niet gezien maar zo komt het een beetje op me over

13 likes

Volgens mij gaat het punt niet over haar gewicht of over het feit dat iemand (af en toe) friet eet. Het is behoorlijk tegenstrijdig als een influencer aandacht vraagt voor obesitas en afvallen, terwijl ze kort daarvoor een fastfoodcampagne deed.
Ik vind sws dat er geen reclame gemaakt zou moeten worden voor fastfood.

15 likes

maar je kan toch ook gewoon gezond leven en af en toe fastfood eten? of gaat het je puur om het maken van reclame?

13 likes

Ja tuurlijk. Gaat voor mij meer om het maken van reclame (stond ook AD bij)

3 likes