Het influencertopic #26

Wie precies? Love houstour dingen maar geen idee wie dit is

7 likes

Ik dacht nog zo, ik ga niet kijken want ā€œLetLoveRule Grinchā€ is erg genoeg, maar toen kwam die reel in mn FYP dat BonJoeri een nieuwe tijdelijke woning heeft dus toch even gekeken. Maarrr wat een vreselijke samenstelling van tenenkrommende uitspraken;
ā€œTnx Chet. Ik had het zelf niet beter kunnen vertellenā€ na een uitleg over de Abril Bridge bij Lissabon ?! Dat deze boomer Ai gebruikt verbaast me nul maar serieus ā€œChet?ā€
ā€œLiefde voor Ambachtā€ bij een glas wijn gevolgd door ā€œLiefde voor de liefdeā€
ā€œMn verse blunstone klompjesā€ HOEZO ZIJN JE SCHOENEN VERS DOE NORMAAL
ā€œTotaal Coolā€ over een foto dat hij een surfplank op die bus doet
ā€œAbsolute Bijlheidā€
ā€œKlappertje van de week hoorā€ over dolfijnen
De gekke mix van fonts ook de hele tijd, alsof het een WordArt uit 2007 is?
ā€œSaampjesā€ Gatver
ā€œBus. Luifel. Laatje. Bedje.ā€ Dit doet me denken aan die truien met boef en oelewappeur meets livelovelaugh
ā€œDuidelijk geen muurbloemā€ bij de zoveelste net niet flatteuse foto van Lotje
ā€œJep I know Er is voor ons maar 1 Zon maar hier schijnt ie dan wel weer echt HEUL erg lekkerā€. Wat Heul? Is dat brabants of iets?
ā€œBest breakfast of the week. En het eten was ook echt heel lekkerā€ JEZUS Joeri wat bedoel je nou dat je poes gevreten hebt als ontbijt voordat je aan de croissants begon? Gatverdamme je familie leest toch ook me dit is toch openbaar en geen swingerswebsite

Om te JANKEN deze Griezel

17 likes

Volgt iemand Joyce van Lankveld? Op tiktok?
Ik vind t wel lekker kneuterig om te volgen, een beetje huismoeke maar wel leuk, zo’n typische brabantse met landelijk leenbakker interieur.
Ik vraag me alleen af, heeft ze geen man? Of werk?

1 like

Ik sluit echt net TikTok af en open dit topic en laatste TikTok die ik zag, was van haar van afgelopen weekend. Ze ging toen naar een hotel om wat af te koelen (maar eerst het gras stofzuigen :rofl:) en in de video’s zie je haar man niet. Dus ik begon ook even te twijfelen. Maar in eerdere video’s heeft ze het wel vaker over haar man, dat die de lunch heeft klaargezet bijvoorbeeld. Vind haar video’s ook heerlijk kneuterig. Ik vermoed dat dit haar werk is.

4 likes

Ja ze heeft wel een man, werk weet ik niet. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat influencen nu al haar baan is. Ze is eigenlijk zo recent begonnen (door haar zusje die er vgm wel haar geld mee verdient). Maar indd ik vind haar ook gewoon gezellig om te volgen

8 likes

Joyce (34) vertelt openhartig aan duizenden volgers: ā€˜Mijn man was verslaafd vanaf zijn 12de, het beheerste ons leven’
https://www.ad.nl/boekel/joyce-34-vertelt-openhartig-aan-duizenden-volgers-mijn-man-was-verslaafd-vanaf-zijn-12de-het-beheerste-ons-leven~a0d976e9/

7 likes

Zij werkt in de zorg geloof ik, dacht dat ik dat wel eens voorbij had horen komen in een van haar video’s

8 likes

Hey hey hey, associeer ons niet met Bonjoeri alsjeblieft

8 likes

@FrenchWays Dat HEUL komt volgens mij uit een show van Jochem Myjer.

7 likes

Ze heet Rosalie op insta. Komt steeds op m’n for you pagina voorbij

4 likes

Mascha die nu op een event is over obesitas en afvallen maar 2 dagen terug nog een mik bang deelde met Mac Donalds :joy:

15 likes

Want dikke mensen mogen nooit friet eten? Heb de reclame verder niet gezien maar zo komt het een beetje op me over

13 likes

Volgens mij gaat het punt niet over haar gewicht of over het feit dat iemand (af en toe) friet eet. Het is behoorlijk tegenstrijdig als een influencer aandacht vraagt voor obesitas en afvallen, terwijl ze kort daarvoor een fastfoodcampagne deed.
Ik vind sws dat er geen reclame gemaakt zou moeten worden voor fastfood.

16 likes

maar je kan toch ook gewoon gezond leven en af en toe fastfood eten? of gaat het je puur om het maken van reclame?

14 likes

Ja tuurlijk. Gaat voor mij meer om het maken van reclame (stond ook AD bij)

4 likes

Ze maakt reclame voor beide kanten

3 likes

Omg niet zo maar een sprekersklusje. Mascha spreekt in Kopenhagen op een event van Novo Nordisk, de farmaceut achter Ozempic 🫣

In dezelfde week met een ad-campagne voor McDonalds, joke’s on her :clown_face:

Edit: oh in het beutyblogtopic was dit kwartje ook al gevallen :sweat_smile:

19 likes

Ja overgewicht is zo veel meer gecompliceerd dan ā€˜geen fastfood eten’ maar binnen een paar dagen reclame maken voor mcdonalds Ć©n novonordisk is toch vet raar? Kan ze zoiets vantevoren niet bedenken dat het niet zo handig is.

37 likes

Ik vind het überhaupt raar. Ik heb niks tegen glp1 of mensen die het gebruiken, maar als influencer reclame maken voor medicijnen (direct of indirect) vind ik gewoon fout

55 likes

Die meid is inmiddels toch alle schaamte allang voorbij en gaat gewoon voor het geld.

10 likes