Ik volg/ken haar niet, maar heeft zij alle behandelopties die de NL zorg en zorgverzekering je biedt al “op” ofzo dan? Wat heeft zij voor behandeling nodig wat er zo duur is en why de hel in Turkije, ik bedoel bijna alles kan ook in Belgie?
Ze zei dat ze 4 ivf pogingen heeft gehad waarvan 3 vergoed. Haar partner is Turks geloof ik dat ze schreef dus wellicht daarom die keuze? En ik las geloof ik ook in de reacties dat ze een parallel traject in België doet?
Ah oke, nouja allemaal zelf weten, maar dan maak je het wellicht ook wel onnodig extra duur?
In NL krijg je 3 ivf behandelingen vergoed. Onderzoeken zijn ook beperkt tov wat er in het buitenland gebeurd.
Op de GoFundMe pagina zegt ze:
“Ik ben tijdens mijn laatste miskraam via een Nederlandse arts gewezen op een behandeling in Turkije. Daarom ben ik december 2025 ook geopereerd aan mijn baarmoeder. Ik wil het traject daar voortzetten.”
Zo, Lousje en die gecancelde vlucht is wel echt rot. Ooit iets dergelijks gehad in Engeland met KLM en dat was echt al chaos, geen informatie en gedoe. Laat staan hoe het bij haar gaat.
Maar ook hoe ze dan weer half ingaat op een man die naast haar wil zitten voor ‘een leuke avond’. Dat erop ingaan was dan blijkbaar niet serieus en ze ging godzijdank gewoon naar haar hotel, maar zo onverstandig om dan eerst die suggestie te gaan wekken. Ik denk inderdaad echt beter dat ze daar weg is, als het ooit nog lukt met de vlucht.
Ja, gelukkig is ze - zonder koffer - gewoon thuis bij haar vrienden.
Bonnie gaat verhuizen!
Compleet gemist dat ze iets nieuw zochten
Zo lang woonden ze toch niet in hun huidige koophuis? Ben wel al een hele tijd de vlogs niet meer aan het kijken.
Ik denk al wel een jaar of vijf! Ze hebben ook niet gedeeld dat ze iets nieuws zochten in de vlogs. Denk toch de wens voor meer ruimte voor een tweede kindje en een tuin enzo.
Ja ik vond hun woning initieel al niet heel geschikt als ‘forever home’ maar vond wel dat ze er op die manier over spraken destijds. Niet voor altijd maar toch wel langer dan 5 jaar, maar ik woon niet in Nederland dus misschien zijn dat daar wel gebruikelijke termijnen.
Heb de video met een knoop in mijn maag gekeken want ben zelf met mijn vriend aan het kijken om iets te kopen, we hebben alletwee een eigendom en dus in theorie een aardig budget, maar de stress die ik ervaar tijdens het huizenjagen kwam wel echt opborrelen bij de video van Bonnie ![]()
Denk dat zij vooral ook de luxe hebben dat ze een goed budget hebben en daarom makkelijk iets nieuws kunnen kopen.
Ik denk voor stellen die hun huis kopen voordat ze aan kinderen beginnen is 5 jaar wel een redelijke termijn, want vaak hebben ze dan een woning gekocht met 1 extra slaapkamer (vaak ook omdat je niet groter kan kopen ivm budget) en dan willen ze iets groters als er een tweede moet komen
Mijn aankoopmakelaar zei steeds dat starters/jonge stellen vaak na 2 jaar alweer door willen/gaan naar een volgend huis, dus dan lijkt 5 jaar me heel netjes, haha.
Huh hun huis is toch best wel groot? Zeker voor in de stad wonen ![]()
Drie slaapkamers waarvan één hele grote en een prima woonkamer en eetkamer is toch best prima voor de stad? Zouden veel mensen een moord voor plegen (ook met kinderen).
Ja ik snap dat ook niet zo
wel in de zin dat ze (inmiddels) waarschijnlijk de middelen hebben voor iets groters/met tuin etc, maar hun huidige huis lijkt me ruimschoots geschikt als “forever home”?
Edit: helemaal het verkeerde topic!
Ohja dat is best groot. Ik denk vooral eigenlijk dat ze geen bovenwoning meer willen, want volgens mij was het best veel gedoe met dat ze de kinderwagen IN de auto moesten bewaren ofzo omdat hij nergens anders kon zijn in dat trappenhuis :’)
Dat worden weer 3000 verhuisvlogs waar ik van ga genieten!!!
Ach ja als je het geld hebt en de wens hebt voor een tweede kindje, dan snap ik wel dat je ipv een bovenwoning een hele woning met tuin koopt! Ik zou het ook wel weten als ik het geld had haha ![]()