Dit voel ik zo erg. Ik huur een klein huisje en zag het altijd als een tussenstap, maar inmiddels heb ik het helemaal omarmt als ‘voor altijd’ en streef ik niet meer doorgroeien/kopen.
Pff dit voel ik ook zo erg.
Ik woon in een appartement van iets minder dan 80m2 met twee kinderen in de hoofdstad.
Daar is dan soms zo’n oordeel over, alsof ik mijn kinderen iets aandoe door ze klein(er) te laten wonen.
Ik vind dat zij echt een groot huis hadden voor een stadshuis!
Ik zou dat ook best willen maar met de jaarlijkse huurverhoging kan dat dus echt niet. Zo zonde.
Ja en ik vind het ook op een andere manier een meerwaarde hebben juist om in de stad op te groeien. Alles heeft voor- en nadelen.
aiiii de keuken renovatie/wrap van widya soraya (nieuwste video op tiktok) is echt heel lelijk uitgepakt hahah
en ze verwijdert ook comments van mensen die zeggen dat t niet zo mooi is hahaha
voor en na
Wij hebben niet eens kinderen en wonen in een maisonette maar krijgen ook vaak de vraag wanneer we in een ‘echt huis’ gaan wonen. Insert eyeroll
Die hele keuken ziet er echt uit alsof er een kettingroker heeft gewoond, maar het is gewoon opzettelijk zo geverfd ![]()
Poging om in een chique keuken te veranderen heeft duidelijk gefaald
Het geeft me echt amerikaanse keuken vibes haha
Het lijkt wel puur plastic op deze manier.
Die originele tegeltjes vond ik ook fantastisch.
Past super leuk bij dat glas en lood:
Ik dacht dat voor en na waren omgedraaid …
haha ja ik snap op zich dat ze er iets mee wilde doen maar er waren tientallen betere opties geweest ![]()
De combinatie van dat veel te witte nep marmer met dat doorrookte warme wit is echt kapot lelijk ![]()
Ik vind die before gewoon best wel een mooie keuken. En die after is sowieso een clash qua stijlen tussen de kastjes en het blad, zo’n nepmarmer blad wordt volgens mij nooit mooi en de kleurencombinatie van die gelige kastjes met dat witte marmer is al helemaal niks. Maar goed ik hoop dat ze er zelf blij mee is want dat is het belangrijkste. Ze heeft inmiddels de comments ook uitgeschakeld zie ik.
Dat randje plak marmer op de muur met het stopcontact maakt het nóg lelijker
Hahaha! Haar ‘na’ was onze ‘before’ maar dan nog meer gelig en vooral heel erg een zero’s keuken in een gefaalde poging tot ‘landelijk chique’ (denk ik, de keuken zat er al in toen wij het huis kochten). Wat een verschrikking was dat, ook de hel om schoon te maken met al die kloterandjes. Ik voel de woede weer opborrelen.
aw dolly, het hondje van onnedi, is overleden. het zat er natuurlijk al aan te komen maar alsnog verdrietig
haha wat erg. doet me denken aan mascha’s eerste kantoor toen met makkie. toen werd ook alles in marmer geplakt.
Ik vind dit soms ook moeilijk, woon echt in een super fijn appartement van 75 m2 met m’n zoon. Maar nu met het warmere weer gaat hij de hele week het liefst bij vriendjes spelen omdat die een tuin hebben met een (opblaas) zwembad. Sowieso woont iedereen echt in kasten van huizen ![]()
Maar goed ik relativeer het dan maar weer dat ik juist veel met hem de hort op ga met lekker weer en hopelijk in de winter komt iedereen lekker hier binnen chillen! Trek het me niet persoonlijk aan maar idd dat voldoen aan dat “plaatje” heb ik soms wel last van
Dit is absoluut niet aanvallend naar jou gericht, maar in het algemeen!!
Mensen willen tegenwoordig echt zo groot wonen. Ik snap echt dat je wat groter wil als het qua budget kan hoor, maar we hebben echt niet zo veel ruimte nodig!
75m2 klinkt voor mij al heel ruim voor twee personen (met eigen kamer). (Note: ik heb bar slecht inzicht)
Ik ben opgegroeid in een huis van 81 m2 met 5 à 6 personen. Ja dit was krap en kamer delen was stom soms, maar ook gezellig. en ik ben echt niet te kort gekomen door krapper met zn alle te wonen. Had vroeger ook echt niet door dat wij klein woonde, alleen dat mn moeder veer kinderen had gemaakt lol.
We nemen allemaal al zo veel ruimte in beslag, die riante huizen zijn zo overbodig. En verwend gedrag.
Nogmaals, ik snap echt dat je wat meer ruimte wil, zeker als je omgeving zo veel ruimer woont!