Het influencertopic #26

Huh, het was een reactie ip iemand die vertelde dat haar kind bij vriendjes speelt want daar hebben ze opblaaszwembadjes. En iemand reageert daar toch juist een soort van geinend medelebend op dat dat toch kut is qua onderhoud?? Dit is toch totaal niet wat jij beschrijft. Wat een non discussie weer dit. Kunnen we aub weer on topic gaan want hoe groot iedereens huis, tuin en zwembad is interesseert me werkelijk geen hol.

11 likes

Bij mij dus wel, om die reden wil ik geen zwembadje in de tuin, ik vind het gedoe en vies

Edit sorry @JustinBieber :cowboy_hat_face:

5 likes

ja zo’n opblaasding wordt toch super vuil na een paar dagen

4 likes

Daarom hebben wij een splash pad, veel hygiënischer met kleintjes (die het water steeds willen drinken).

3 likes

Je moet het water ook elke 3/4 dagen verversen. Ik gooi er meestal wel van dat spul bij waardoor het langer goed blijft. En heb een schepnetje voor blaadjes.

7 likes

Het boeit echt niemand jongens. Echt niet.

44 likes

Oke bedankt voor de toevoeging

8 likes

Neeeee jíj bedankt voor al jóuw toevoegingen

4 likes

Ik leef nog, terwijl ik vroeger hele zomers in hetzelfde water in een plastic zwembad heb gezeten, zónder ooit chloortabletten te hebben gebruikt. :crazy_face: Goed voor de weerstand zullen we maar zeggen.

Ik had gister de vlog van Vera gekeken, leuk kantoortje zijn ze aan het maken. Vraag me wel af, als hun grotere kamer al voor een enorme opslag / bende zorgde, hoe dat nu gaat zijn. Het is een stuk kleiner en ze richt het ook erg esthetisch in, ipv praktisch.

5 likes

Deze heb ik ook :smile:

6 likes

Haha sorry maar ik denk dat je ouders dan meer deden dan jij mee hebt gekregen. Ik ben er ook niet zo fanatiek in maar hier is hij na 5 dagen ofzo gewoon donkergroen.

6 likes

Heeft Serena nou AI foto’s op vinted? Echt mijn grootste ergernis op dat platform de laatste tijd.

18 likes

Ja zo te zien wel he, lekker rapporteren. :ok_hand:

Edit: over bijzondere 5-sterren-reviews gesproken (een koper op Serena haar Vinted):

Haha, dan ben je ook wel erg mild.

48 likes

Hoe zie je dat dit AI is?

6 likes

De perfecte witte wandpanelen met de perfecte houten vloer en de perfecte grote ramen met perfecte lichtinval, bij elk artikel exact hetzelfde. Als je per artikel doorscrollt zie je ook dat haar paspop er eigenlijk anders uit ziet qua kleur.

Edit: en die perfecte bos bloemen en stapel boeken, haha alles te perfect.

14 likes

Alles moest weg maar ***** zou zeker opnieuw kopen!@!!+!@!

7 likes

Hoe kun je dit niet zien? Het raam en de schaduw van de latjes in het raam zijn iedere keer ook anders. De houten poot van de pop ook.

24 likes

Om ook nog iets positiefs te melden over Influ’s en Vinted: ik bestelde vanmiddag 2 items van Marlou Winkler en het was na 20 minuten al verzonden :ok_hand:

7 likes

Oké even iets anders, volgt iemand Camilla en Julie nog? Ik sporadisch, maar gaan zij nu serieus voor kind 4? Als kind 3 nog geen 3 maanden oud is 🫪🫪

13 likes

Ja en Julie gaat baby 3 dragen terwijl ze niet meer zwanger wilde zijn.

5 likes