Heeft Camilla toch nog haar zin doorgedrukt
Ja ik vind hun echt gestoord.
Het lijkt me dat ze dat samen besluiten, dus een beetje gek om dan te doen of julie daar geen keuze in heeft!?
Ik had het totaal niet meer verwacht en hoop dat het een betere zwangerschap wordt ![]()
Julie heeft echt 3 weken geleden nog huilend op haar stories gezegd dat ze echt niet meer zwanger wil zijn, maar camilla ook niet meer wil ivm haar adhd. En zij gewoon niet weer 9 maanden ziek wil zijn. Ik weet niet, ze nemen je best mee in hun denkprocess en het voelt erg impulsief en slecht doordacht. Ze hebben pas een baby van 2 maanden. Neem gewoon ff een chillpill beide.
Ja ik zag het dus even niet vandaar dat ik het vroeg
Die heb ik niet gezien, maar wat gek dat ze dan toch zo snel zijn bijgedraaid! Ik snap de keuze ook niet, maar ze kan het natuurlijk ook gewoon niet doen als ze het niet wil. Blijkbaar wil ze het dus toch wel
Ik ga het hier nog één keer zeggen (en nee ik ben hem echt niet zelf) maar ik snap echt niet dat niemand van mijn vrienden Davide De Pierro (davi87dp op Instagram) volgt en ik hier ook nooit iets van hem zie.
Ik vind hem zo geniaal. Hij verwoordt exact al mijn gedachten en blijkbaar die van miljoenen anderen op een manier die je iedere keer weer verrast. Ik wil dat met iemand delen ![]()
ff gekeken maar ik snap je vrienden wel ![]()
Meer in het algemeen hoor, maar binnen 2 a 3 maanden weer zwanger is voor je lijf ook niet perse goed. Je bekken(bodem) is dan nog volop aan het herstellen. Dus als je de keuze hebt om te wachten zou ik dat haar lijf ook gunnen.
Hahaha nou bedankt dat je het in ieder geval een kans hebt gegeven, voel ik me toch wat minder alleen.
Bij de vorige baby was Camilla zwanger, nu wil Julie weer zwanger worden, dus voor haar is het wel langer geleden.
Vind het alsnog bizar om binnen 2/3?? jaar 4 babies te krijgen hoor maar goed
Ik heb ook gekeken en vind zijn post best grappig maar zo niet zelf verzonnen. Ik zie die teksten echt overal die hij zegt
Tenzij iedereen het steeds van hem overneemt maar dat lijkt me ook sterk
Wat vind je er bijzonder aan? Ik zie alleen maar algemene oneliners en veel open deuren als ik snel even kijk.
Ik ken deze mensen niet, wat is hun insta?
Volgens mij was altijd het plan om vier kinderen te krijgen en lijken ze daar niet vanaf te willen wijken. Beiden willen geen zwangerschap meer dragen (eigenlijk) maar blijkbaar is een kind erbij het grootste doel? Moeten ze zelf weten, ik vind het wel heftig.
Ze zijn over gegaan op Snapchat (betaalt goed).
Camillalor had nu last van alle reacties volgens mij en julievlorentzen tijdens haar post partum periode maar op Snapchat hebben ze er geen last van.
Ik meen me te herinneren dat ze er vijf wilden.
Beetje rupsjes nooitgenoeg.
![]()
Ik volg haar en ze draagt wel vaak kleurrijke outfits
Nee 4. En ze hebben er volgens mij ook heel goed over nagedacht. Ze willen een groot gezin met weinig verschil in leeftijden. Als Camilla weer zwanger word kan ze haar werk niet goed meer doen en aangezien zij de grootverdiener is met haar eigen bedrijf snap ik dat dat een afweging is.
Plus het moeten stoppen met ADHD medicatie is gewoon heel kut. Julie heeft met de artsen afgesproken om direct anti misselijkheidamedicatie te nemen waardoor ze het wel aandurft.