Het influencertopic #26

Ik heb haar opgezocht maar het is allemaal wit en beige met af en toe een roze trui.
Niets mis met die stijl, maar ik zie niets wat ik zelf per se kleurrijk zou noemen.

1 like

Buiten dat dit niet kleurrijk is (lees hieronder dat ze verder wel vaak kleur draagt) vind ik deze outfit net niet geschikt als je kleine kinderen hebt, dit kan zo snel vies worden??

4 likes

Boeie heb je toch een wasmachine voor?

24 likes

Hij doet me denken aan Bram van Bonnie maar dan met bruin haar.

2 likes

Dat sowieso, hoezo moeten er nou ook weer mom-proof outfits zijn? Trek gewoon aan wat je leuk vindt. Er zijn toch ook geen zogenaamde dad-proof outfits :roll_eyes:

30 likes

Ik ben ‘De stilte in bed’ aan het lezen van Sofie Rozendaal.
Is het nou al bekend gemaakt of die oudere man echt Maxim Hartman is? :nerd_face:

3 likes

Jawelllll

14 likes

Wat?? Vertel meer, waarom denk je dat?

5 likes

Dat gaat echt al jaren rond

5 likes

Jaren geleden ging het er al over, dat hij het zou zijn.
Ten tijden van het boek schrijven etc hadden hun daarvoor en/of tijdens veel contact. Interview en daarna nog video’s gemaakt etc. En over Maxim is natuurlijk al veel gezegd

2 likes

Er was ooit een interview met Maxime ergens buiten op een bankje geloof ik op haar kanaal wat die vibe behoorlijk uistraalde, probeerde 'm te zoeken maar lijkt verwijderd. Wat ik me nog kan herinneren is dat - trigger warning eetstoornis - het uitsteken van botten erg verheerlijkt werd.

5 likes

Ik ben nog niet zo lang invested in Sophie R. Thanks voor de update. Bizar joh. Zie dat gewoon echt niet voor mij qua combinatie. Überhaupt een beetje een vieze man :grimacing:

Edit: video gevonden (met de triggewarning eetstoornis) https://www.youtube.com/watch?v=eVBvAoxbGoU

6 likes

Klopt, in het boek komt het ook steeds naar voren dat de oudere man dat aantrekkelijk vindt.

4 likes

Sorry maar ik kan bijna niet kijken zoveel cringe ervaar ik

6 likes

Dat is toch precies de grap hier?

@DikkeKip Ik weet niet of hij het is, maar ik weet wél zeker dat Sofie bewust iedereen dat wil laten denken.

Edit: hahaha ik klik op dat filmpje van 8 jaar geleden en zie dat ik die destijds een duimpje naar beneden heb gegeven.

6 likes

Och, Lousje Sassen. Weer terug in Nederland en niet meer terug naar Senegal. Ik vraag me zo af hoe dat nu verder gaat. Wat gebeurt er met haar honden? En met het geld dat bedoeld was voor die huisjes?
Er zit ook iets aandoenlijks en liefs in hoe ze vandaag het kleingeld van haar moeder stond te tellen, zodat ze toch een biertje op het strand kon drinken, omdat ze zelf geen geld meer heeft.
Wat ik echt knap vind, is dat ze meteen hulp is gaan zoeken en in therapie is gegaan. Dan vraag ik me af: zou ze toch iets hebben meegenomen uit al die reacties?

1 like

Hoe Bonjoeri koning Cringe is vind ik Sofie R wel de koningin. Met die afschuwelijke schilderijen en dat enorme egomane gewauwel over werkelijk elk futiel onderdeel van haar leven. Maar goed, blijkbaar is er een publiek voor.

12 likes

Het geld is nu bij Khady en de honden was ze niet heel duidelijk over.

Ik vroeg me wel af hoe ze een psycholoog kan betalen als ze naar eigen zeggen helemaal geen geld heeft.

3 likes

Zorgverzekering?

Ik hoop vooral dat het echt een psycholoog is en geen ‘volg je hart want dat klopt altijd’-coach

10 likes

Dit inderdaad. En ook, de meeste mensen moeten eerst maanden wachten voor een intakegesprek bij een psycholoog.

7 likes