Het influencertopic #26

Hoe weet je dit? Zegt ze dat zelf?

3 likes

Wow, volgens mij wel een ziek mooi huis. En die tuin vooral

5 likes

Same! Zal best een mooi huis zijn met overwaarde, influencer bestaan, partner die meer is gaan verdienen waarschijnlijk en had ze niet haar volledige pensioenpot erin gestoken?

3 likes

Over verbaasd zijn over influencers en huizenprijzen: ik had dat vooral met het nieuwe huis van Joey Jaq. Ik heb de advertentie van dat huis toentertijd gezien en was volgens mij iets in de richting 2,5mln. Je kan natuurlijk spaargeld/overwaarde hebben, maar met zo’n bedrag moet je nog steeds heel veel verdienen. Good for him maar blijf me erover verrassen dat influencers die enkel samenwerkingen doen zoveel binnen harken

7 likes

Nick zal ook wel in de slappe was zitten

6 likes

Hij heeft vgm een vrij normale baan bij de politie toch? Ik weet dat ik daarom ook zo verbaasd was dat ze zo’n huis konden kopen. Vind het zo’n mooi huis! Maar heb ook een ding met zwembaden, zou ik echt graag willen :heart_eyes:

4 likes

Huh hebben Bonnie en Nick een zwembad?

5 likes

Hij is toch piloot? Nick van Joey gaat t over.

8 likes

Nick van Joey

4 likes

Haha ik dacht al huh Nick van Bonnie bij de politie en hebben ze een zwembad??? :grimacing:

9 likes

Huh echt?? Wow dat wist ik niet. Ja ik was ook eeeecht verbaasd over die prijs, maar ook de verkoopprijs van echt vorige huis. Echt bizar dat mensen van onze leeftijd dat gewoon kunnen betalen. En zo groot is Joey ook weer niet.

Toen ik laatst mijn hete dag fietstocht had #ebike reed ik trouwens langs dat huis. Niet bewust naar gezocht, maar hij laat heel vaak fotos van het uitzicht zien en tja dan herken je wel eens wat. Ik vind dat nog steeds zo bizar aan social media.

4 likes

Die hele gast is al cringe maar dan ook nog zo’n lelijke ai reclame :sob:

50 euro voor 30 minuten slechte oefeningen en ademhalen met de cringe prins. No thanks

32 likes

Wat een AI-achtige poster ook zowel qua inhoud als looks.

En die fotoooo omg ik kan deze man niet aan wat verschrikkelijk :sob:

14 likes

Wally’s world klinkt als iets uit een nachtmerrie

6 likes

Joey Jaq zag ik bij de basic fit op de schermen samen met Vita. Dus daar heeft hij een deal mee. En hij heeft vaak samenwerkingen op insta. Denk dat hij dus wel aardig wat verdient hoor. En samen met het inkomen van zijn man/vriend kan dat dus snel gaan.

2 likes

Misschien sta ik gewoon te ver af van deze rijkdom, maar mijn meest verdienende vrienden kunnen een hypotheek krijgen van 7 ton (samen!). Tussen dat en 2,5 miljoen zit toch nog een insane gat :stuck_out_tongue: .
Maar blijkbaar kan dat dus gewoon!

21 likes

Nee iemand in de comments had het huisnummer gedeeld en het was in dezelfde straat. Inmiddels (begrijpelijk) verwijderd. Maar heb het dus op Funda gezien.

1 like

Zijn workout zijn zo gaar, altijd tienduizend mountainclimbers. En dan zijn hbo sport management gebruiken om zichzelf credentials te geven, heel irritant

1 like

Volgens mij ging hij zijn vliegbrevet halen voor pleziervluchtjes, maar werkt hij niet als piloot.

Waaroom weet ik dit??:joy::joy: zullen ze wel eens in hun podcast hebben benoemd, maar oke

6 likes

Ik vind een vliegbrevet halen voor plezierritjes ook wel echt een rijke-mensen-ding :sweat_smile:

23 likes